استانی 19:10 - 30 آبان 1393
رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان کشور
دو کشتی‌گیر مازندرانی در فینال 61 کیلوگرم و برای قهرمانی این دوره از رقابت‌ها با یکدیگر سرشاخ می‌شوند.

رقابت مازندران الف و ب برای قهرمانی در وزن 61 کیلوگرم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور در شهرستان بابل وارد روز دوم و پایانی این رقابت‌ها شد.

در وزن 61 کیلوگرم با رقابت چهار کشتی‌گیر در پای فینال پیگیری شد.

تیم مازندران که با دو تیم در این رقابت‌ها شرکت کرد و تلاش دارد که جام قهرمانی این رقابت‌ها را در استان نگه‌ دارد در بیشتر وزن‌ها دارای کشتی‌گیر فینالیست است.

آرش دنگسرکی از تیم مازندران در دیدار پای فینال 61 کیلوگرم در برابر دانیال حجتی از گلستان قرار گرفت و با شکست سنگینی این حریف گلستانی فینالیست شد.

در دیگر تشک سالن برگزاری این دوره از رقابت‌ها و در همین وزن بهنام احسان‌پور از تیم الف مازندران برابر جلال علیزاده از خراسان شمالی قرار گرفت.

وقت اول این دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع علیزاده به اتمام رسید ولی احسان‌پور که تحمل شکست خانگی را نداشت با هجوم بی‌امان و با کسب 9 امتیاز در وقت دوم کشتی را با نتیجه 10 بر دو به نفع خود پایان داد تا فینال وزن 61 کیلوگرم بین دو کشتی‌گیر مازندرانی برگزار شود.

به گزارش فارس، رقابت‌های کشتی بزرگسالان در بابل با حضور کشتی‌گیران جوان استان‌های کشور در بابل به مدت دو روز در حال برگزاری است.


5234827
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است