استانی 16:13 - 08 آبان 1393
استاندار آذربایجان شرقی‌:
‌استاندار آذربایجان شرقی گفت: ای کاش مدیران سازمان‌ها و ادارات ما به اندازه شخص رییس جمهور دغدغه دریاچه ارومیه را داشتند.

کاش مدیران ما به اندازه رییس جمهور، دغدغه دریاچه ارومیه را داشتند

اسماعیل جبارزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه آذربایجان شرقی اظهار کرد: شخص رییس جمهور و هیئت دولت توجه ویژه‌ای به برنامه‌های احیای دریاچه ارومیه دارند و انتظار داریم مدیران بخشی نیز به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

وی گفت: اینکه ما در امر احیای دریاچه ارومیه تمام فعالیت‌ها را بر دوش محیط زیست بیندازیم، کار شایسته‌ای نیست، چرا که این مهم تعامل فرابخشی را می‌طلبد.

استاندار آذربایجان شرقی خاطر‌نشان کرد: در تمامی جلساتی که بحث دریاچه ارومیه در هیات دولت مطرح شده است، شخص من نیز دعوت بودم و امیدواریم طی هفته‌های آینده موضوع تخصیص اعتبار این دریاچه نهایی شود.

جبارزاده یادآور شد: طبق اعلام دولت محدودیتی در خصوص تخصیص اعتبار به احیای دریاچه ارومیه وجود ندارد و امید‌واریم با تزریق این اعتبار شاهد تحول بزرگی در حوزه عملیاتی کردن احیای دریاچه ارومیه باشیم.

وی ایجاد مرکز "هماهنگی، پایش و آینده پژوهی دریاچه‌ی ارومیه " را یکی از اقدامات مهم دولت در زمینه احیای دریاچه ارومیه دانست و گفت: داشتن مراکز این چنینی به افزایش بار علمی تحقیقات این حوزه خواهد افزود و بدون شک در عملیاتی کردن برنامه‌های احیای دریاچه تاثیر بسزایی خواهد داشت.

‌انتهای پیام


5078543
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است