ورزشی 16:26 - 12 خرداد 1399
احمد سعادتمند علیه کارگزار قبلی باشگاه استقلال انتقاداتی را مطرح کرد و مدعی شد این کارگزار هیچ عایدی برای باشگاه نداشته است.

حمله سعادتمند به کارگزار قبلی باشگاه استقلال

به گزارش ایسنا، احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در جمع خبرنگاران خطاب به هواداران این تیم گفت: باشگاه در تمام زمینه‌ها به حمایت هوادار نیاز دارد و این حمایت تاثیرگذار بوده است. استقلال با یک برند بسیار بزرگ، از معدود باشگاه‌هایی است که در جهان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و ارزش این برند بیش از ۱۰۰۰ هزار میلیارد است و باید ۲۰ درصد این برند درآمد داشته باشد. حتی با کمترین تفکر اقتصادی، می‌توانیم به درآمد برسیم. چرا باشگاه استقلال این قدر مشکلات مالی و ارزی دارد؟ ما در سال گذشته و در تاریخ ۲۶ خرداد ۹۸ قراردادی با شرکت آریا برتر تنظیم کردیم و از آن تاریخ تاکنون، عایدی نصیب باشگاه نشده است. 

او ادامه داد:‌ باشگاهی که باید قرارداد بازیکنان و کادر فنی را بدهد و برای هر مسابقه باید حدود ۱۳۰ میلیون تومان هزینه کند و برای تمرینات، پرواز و سایر موارد هزینه کند،‌ طی قراردادی،‌ درآمدزایی باشگاه را به این شرکت می‌سپارد و ریالی برای این باشگاه درآمد نداشته، چرا باید با این شرکت ادامه همکاری دهد؟ انتظار من این است که از این برند و هوادار به درآمد برسیم. ما توانستیم با هماهنگی وزارت ورزش، مدیران ارشد و کارشناسان حقوقی این وزارت با یک کارگزار جدید به توافق برسیم. این کار را کردیم تا باشگاه بتواند درآمدزایی کند و زیر نظر دستگاه های نظارتی و طبق قانون هزینه کند. ما از ابتدای سال با چندین شرکت مذاکره کردیم و مالکیت معنوی را به راحتی به کسی واگذار نکردیم. ما بعد از این مدت توانستیم با شرکت جهان فولاد متین به توافق برسیم. این شرکت قبل از اینکه توافقی حاصل شود مبالغی در قالب درآمد به باشگاه ارائه کرده و از این مبالغ توانستیم پرداختی‌های مختلفی داشته باشیم و این کارگزار در کمتر از یک ماه این کارها انجام داد.

سعادتمند افزود: چرا ما باید جلوی این کارگزار را بگیریم؟ من به عنوان نماینده باشگاه استقلال اعلام می‌کنم چرا شرکت آریا برتر در قالب دادخواستی باید جلوی کمک کارگزار جدید را بگیرد. مگر کارگزار قبلی چقدر به استقلال کمک کرد؟ در تاریخ ۱۲ بهمن ۹۸ یک قرارداد الحاقیه در قالب قرارداد قرض الحسنه تنظیم شده که در آن ۹ میلیارد و ۶۷۴ میلیون تومان طی یک ماه بعد از گذشت از ۶ ماه از قرارداد اولیه به باشگاه داده شده است. پس از یک ماه باشگاه استقلال باید ۴۰ میلیون تومان خسارت پرداخت کند. باشگاه استقلال بزرگ است و نباید خودمان سوءاستفاده کنیم و اگر درآمدی وجود داشته باشد، باید طبق قانون و برای باشگاه صورت پذیرد. چرا نمی‌گذارید برای باشگاه درآمدزایی کنیم؟ چرا سعی کردید شیخ دیاباته را نیاوریم؟ ما هم تا جایی می‌توانیم سکوت کنیم و شجاعانه از منافع استقلال دفاع کنیم. من از دوستانم می‌خواهم در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقداماتی طبق چارچوب دستگاه نظارتی انجام شود و باشگاه استقلال به روزهای اوجش برگردد. از حرف‌هایی که زدم باکی ندارم چون عین حقیقت بود و این مساله به باشگاه کمک می‌کند.

انتهای پیام


10556603
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت فوتبال گفت: تیم پرسپولیس در آرامش قرار دارد، اما استقلال همچنان درگیر حاشیه و مشکلات است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» منچسترسیتی، بایرن مونیخ و رئال مادرید در جدیدترین رنکینگ تیم‌های باشگاهی اروپا همچنان در رتبه های اول تا سوم هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است