استانی 15:01 - 11 بهمن 1393
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان از آموزش 3200 دانش‌آموز و اولیا در سه ماهه‌ی نخست سال تحصیلی امسال در راستای کاهش آمار جرائم و آسیب‌های اجتماعی در جامعه خبر داد.

آموزش 3200 دانش‌آموز کرمانی در زمینه پیشگیری از وقوع جرم

«حمید خالقی» در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی کویر، در تشریح این خبر افزود: مربیان و اولیایی که تحت این آموزش‌ها قرار گرفتند، در مقاطع دوره‌ی دوم دبستان، متوسطه اول و دوم مدارس دخترانه و پسرانه نواحی 1 و 2 آموزش و پرورش کرمان هستند.

وی ادامه داد: آموزش‌های پیشگیری از وقوع جرائم و آسیب‌های اجتماعی توسط قضات مجرب و توانمند دادگستری کرمان، طی 14 جلسه، ارائه شد.

خالقی خاطرنشان کرد : قضات با حضور در مدارس و بیان مطالب حقوقی و قضایی به توضیح رفتارهای ناهنجار اجتماعی و عواقب این گونه رفتارها برای دانش‌آموزان پرداخته‌اند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان با بیان اینکه هشدارهای لازمی را که باید نوجوانان و جوانان بدانند تا با گروه‌های بزهکار ارتباط نداشته باشند و بتوانند زندگی سالمی را در بزرگسالی تجربه کنند، به آن‌ها آموزش داده‌اند، افزود: در دوره‌ها و جلسات آموزشی ویژه اولیاء و مربیان و دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان، راهکارها و توصیه‌های تعالی و تحکیم خانواده بیان شد.

این مقام قضائی گفت: کم‌رنگ شدن عواطف و احساسات و طلاق عاطفی در خانواده‌ها، کاهش و پیشگیری از وقوع جرائم، انحرافات و آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان، کاهش آسیب‌های فضای سایبری و فنآوری‌های نوین ارتباطی به‌ویژه ماهواره و موبایل، پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر و الکل و آسیب‌های آن‌ها، کاهش خشونت‌ها بین افراد خانواده و پیشگیری از آسیب‌های خشونت از جمله مسائلی است، که راهکارهایی برای آن‌ها ارائه شده است.

انتهای پیام


5742208
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است