اقتصادی 10:10 - 23 بهمن 1394
نوبخت:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تاکید کرد: این سازمان در جهت گره‌گشایی از مشکلات حرکت می‌کند و به‌جای قفل کردن، به‌دنبال بازکردن قفل‌ها با کلید مناسب است.

به‌دنبال بازکردن قفل‌ها با کلید مناسب هستیم

به گزارش خبرنگار ایسنا در منطقه فارس، محمد باقر نوبخت پنجشنبه 22 بهمن در مراسم افتتاح ایستگاه شهید مطهری مترو شیراز، گفت: زمان خدمت‌رسانی این سیستم حمل و نقل عمومی به 15 ساعت در روز افزایش یافت.

وی افزود: بخشی از مطالبات مطرح شده از این سازمان، تخصیص تکمیلی اعتبارات سال 1394 است. اما میزان تخصیص اعتبارات به تمام دستگاه‌های اجرایی 45 درصد بوده است، البته امیدواریم تا قبل از پایان سال امکان تخصیص اعتبارات بیشتری فراهم شود.

نوبخت با اشاره به اینکه پائین آمدن قیمت نفت به کمتر از 30 دلار را هیچ کس پیش‌بینی نمی‌کرد، گفت: می‌توان انتظار داشت که قیمت نفت بار دیگر در بازارهای جهانی رشد سریعی داشته باشد،‌ همانگونه که در دوره‌ای به بالای 100 دلار رسید و انتظار این عدد هم وجود نداشت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با تصریح اینکه نهایت تلاش خود را برای تخصیص کامل 150 میلیارد تومان اعتبار وعده داده شده دولت برای تکمیل خط یک مترو شیراز، انجام دهد، گفت: امیدواریم همانگونه که وعده رئیس جمهور در خصوص رفع تحریم‌ها محقق شد، سایر وعده‌های داده شده از سوی دولت به مردم هم عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه سالانه بیش از 10 هزار میلیارد تومان از سوی دولت به شهرداری‌های کشور تخصیص داده می‌شود، گفت: البته بیش از 13 هزار میلیارد تومان از محل درآمد مالیاتی به شکل مستقیم به شهرداری‌ها پرداخت می‌شود.

نوبخت در خصوص سد تنگ سرخ و بسترسازی برای اجرایی شدن آن نیز گفت: بی‌تردید اگر وزیری در دولت قبل اقدامی را اعلام و اجرایی کرده باشد،‌ در این دولت تداوم خواهد یافت. باید دنباله کار دولت قبل انجام شود و همه دولت‌ها در برابر مردم پاسخگو هستند.

معاون رئیس‌جمهور همچنین با اعلام موافقت خود در خصوص فاینانس مورد درخواست شهرداری شیراز، گفت: فاینانس مد نظر برای مترو، پایدار است.

انتهای پیام


7675836
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر نفت در امور گاز با تأکید بر اتخاذ رویکرد جهادی برای وصول بدهی مشترکان با اولویت ابربدهکاران، این موضوع را اقدامی مهم برای تأمین مالی طرح‌های توسعه‌ای کشور و رفاه عمومی دانست.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شرکت هواپیمایی کشوری گفت: از ابتدای اعزام زائران حج عمره تا به امروز بیش از ۱۵۰۰ نفر به سرزمین وحی اعزام شدند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» نشست کمیته مشترک حمل‌ونقل جاده‌ای ایران با تاجیکستان برگزار و یادداشت تفاهم همکاری‌های بین دو کشور در تهران امضا شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس بازار سرمایه گفت: با انتشار گزارش ماهانه و گزارش‌های سالانه شرکت‌ها، تحلیل خوبی از عملکرد آنها در دسترس بازار برای تصمیم گیری قرار می‌گیرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران»  معاون حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن گفت: ۴۱ هزار هکتار از اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اختصاص و الحاق یافت.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بنابر سیاست‌های اخیر وزارت جهاد در راستای تنظیم بازار، صادرات مستمر مرغ به عنوان راهکار اساسی برای بالا نگه داشتن تولید مرغ، استفاده از حداکثر ظرفیت واحد‌های مرغداری و ایجاد ارزآوری باید در دستور کار قرار گیرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» ابر پروژه اومااویا که با حضور رئیس جمهور و و زیر نیرو در سریلانکا افتتاح شد، گامی برای توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی و رسیدن به هدف ۵ میلیارد دلاری بود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: طی پنجشنبه همه فعالیت‌های مرتبط با طبیعت مانند کوهنوردی و دره‌نوردی خطرناک است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» به گفته کارشناسان، بنگاهداری بانک‌ها توان بخش واقعی اقتصاد را در بحث رشد تولید کوچک خواهد کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است