استانی 18:47 - 24 تیر 1398

اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در همدان/۶۲ معتاد دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ هادی قزوینه گفت: کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان نسبت به اجرای طرح پاکسازی و جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در شهرستان همدان به ویژه میادین اصلی و تفرجگاه ها اقدام کردند.

وی افزود: این طرح با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان همدان انجام شد و در این راستا ۶۲ نفر از معتادان متجاهر جمع آوری و پس از غربالگری به مرکز ماده ۱۵و ۱۶ ارجاع داده شدند.

سرهنگ قزوینه اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر در چارچوب اهداف و برنامه های ابلاغی سال ۹۸ فرماندهی انتظامی استان همدان و با برنامه ریزی و طرح ریزی اطلاعاتی و عملیاتی، علاوه بر برخورد با باند ها و شبکه های قاچاق مواد مخدر و روانگردان ها و تشدید مبارزه با خرده فروشان، اقدام به جمع آوری معتادان متجاهر کرده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد استان بیان داشت: تلاش برای پیشگیری از اعتیاد با استفاده از حداکثر ظرفیت های درون سازمانی و برون سازمانی از دیگر اقدامات در خصوص مبارزه با این بلای خانمانسوز است.


10178305
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است