ورزشی 16:48 - 04 اسفند 1397
نیمه نسخت دیدار نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس بدون گل به پایان رسید.

تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان در نیمه نخست

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان از ساعت ۱۶ میزبان پرسپولیس تهران بود که این دیدار در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دقایق ابتدایی این دیدار شاهد بازی پر افت‌وخیزی از هر دو تیم بودیم و در همان دقایقی آغازین بازی تیم نفت مسجد سلیمان توسط عسگری یک فرصت گلزنی به دست آورد ولی این توپ به گل تبدیل نشد. در ادامه پرسپولیسی‌ها سعی داشتند با طراحی حملاتی روی دروازه حریف خطر آفرین شوند که عملکرد خوب مدافعان نفت مسجدسلیمان، اجازه نداد شاگردان برانکو به گل برسند.

با گذشت زمان و در دقیقه ۱۳، حکیم نصاری فرصت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه پرسپولیس به دست آورد که شوت او از کنار دروازه به اوت رفت.

در دقیقه ۲۱ این دیدار کمال کامیابی‌نیا کارت زرد دریافت کرد.

هر چه از زمان بازی می گذشت و به دقایق پایانی نیمه نخست می‌رسیدیم، شاگردان برانکو تسلط بیشتری به بازی پیدا کردند. آنها در دقیقه ۲۷ صاحب یک ضربه کرنر شدند که در یک رفت و برگشت، علی علیپور درون محوطه جریمه نفت صاحب توپ شد که اما شوت او راهی به دروازه پیدا نکرد.

در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پرسپولیس امروز با ترکیب علیرضا بیرانوند، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، محمد نادری، شایان مصلح، احمد نورالله‌ی، سیامک نعمتی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و علی علیپور به میدان رفت.

نفت مسجد سلیمان نیز با ترکیب مهرداد طهماسبی، سید هثیم هاشمی‌زاده، مجتبی بیژن، موسی کولیبالی، میلاد خدایی اصل، حکیم نصاری، عباس عسگری، یوسف وکیا، علیرضا علی‌زاده، محمد شادکام ومحمد پاپی بازی کرد.

انتهای پیام


10062163
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است