استانی 09:40 - 28 دی 1397

مجوزهای بی نام بر اساس سند توسعه خراسان شمالی به زودی صادر می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی شجاعی شامگاه پنج شنبه در نشست خبری استانداران ادوار خراسان شمالی با اصحاب رسانه خراسان شمالی با اشاره به صدور مجوزهای بی نام بر اساس سند توسعه استان و برش های شهرستانیف اظهار کرد: این مجوزها مبنی بر پیشران های اقتصادی تعریف می‌شود تا متقاضیان سرمایه گذاری نیاز به مراجعه به ادارات مختلف را نداشته باشند.

شجاعی با تاکید بر اینکه مدیران کل ارائه گزارش های خود را به صورت شفاف بازگو کنند، افزود: همانطور که در شورای اداری گفته شد مدیران باید گزارش مستمر کارهای استان را به رسانه ها بر پایه نشست‌های خبری نظام مند ارائه بدهند.

وی با اشاره به اینکه باید تمام کارها بر اساس سند توسعه استان انجام می شود، تصریح کرد: سال آینده هیچ گامی غیر از مسیر سند توسعه استان برداشته نخواهد شد و حتی یک ریال اعتبار در غیر این مسیر هزینه نمی شود.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد: سند توسعه می تواند چراغ راه و راهنمایی باشد تا در قالب یک برنامه مستقل و استفاده بهینه از منابع مالی محدود از آن بهره مند شویم.

شجاعی با اشاره به اعلام سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان مبنی براینکه سند توسعه برای خراسان شمالی وجود ندارد، گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مکلف است بدون هزینه کرد یک ریال سند توسعه و برش های شهرستانی را تدوین کند.

وی اظهار کرد: انتشار پیش نویس سند توسعه استان برای گردآوری نظرات کارشناسی مفید بوده و می تواند ما را به اهداف مورد نظر نزدیک‌تر کند.

وی همچنین درباره فاز دوم پتروشیمی، بیان کرد: به عنوان یکی از توقعات مردم استان موضوع پتروشیمی به رئیس جمهور منتقل شد که از طرف وی دستور بررسی این پروژه صادر شده است.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: مسیر حرکتی گذشته مبنی بر هدف گذاری برای توسعه صنایع کوچک، متوسط و صنایع تبدیلی کشاورزی در استان درست تبیین شده است.

شجاعی گفت: مشکل استان ما نبود بنگاه های خرد و متوسط است که در استان راه‌اندازی نشده تا راهنمایی کند برای صنایع کوچک و خرد و بزرگ چه کاری را باید انجام دهیم تا به مشکل برخورد نکنیم.

وی همچنین درباره مشکلات راز و جرگلان، بیان کرد: باتوجه به فراوانی مشکلات راز و جرگلان ضرورت دارد محرومیت های این شهرستان در قالب یک بسته چاره اندیشی شود.


10030955
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است