ورزشی 15:48 - 10 اسفند 1393
دپارتمان تیم ملی چه کسانی هستند؟!
رئیس کمیته بازار‌یابی فدراسیون فوتبال گفت: متوجه نمی‌شوم چرا در کشور خودمان نمی‌توانیم یک اظهار‌نظر ساده داشته باشیم.

ترابیان: نه حرف بدی زدم، نه به کسی توهین کردم/ متوجه نمی‌شوم چرا در کشور خودمان نمی‌توانیم اظهار‌نظر کنیم

عباس ترابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص بیانیه دپارتمان تیم ملی در مورد اینکه او در خصوص مسائلی صحبت می‌کند که به وی مربوط نمی‌شود تصریح کرد: من نمی‌دانم این کمیته از چه افرادی تشکیل شده و چه کسی این حرف را زده است. اصلا اعضای این کمیته معرفی نشدند. در فدراسیون فوتبال اگر کمیته یا دپارتمانی فعالیت می‌کند باید از سوی دبیر کل نامه آنها ابلاغ شود. من که چیزی تاکنون ندیده‌ام.

وی ادامه داد: من حرف بدی نزدم یکی از دوستان مطبوعاتی از من سوالی پرسید و گفت که کی‌روش خیلی ناراحت است. من در پاسخ به او گفتم دلیلی نمی‌بینم کی‌روش ناراحت باشد تا جایی که من به عنوان عضوی از فدراسیون فوتبال در بخش درآمد‌زایی فعالیت می‌کنم مطلع هستم که پول کی‌روش پرداخت شده است. درست است شرایط مالی فدراسیون فوتبال خوب نیست اما تا جایی که مطلع هستم بخشی از قرارداد کی‌روش پرداخت شده است.

رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: من نه توهینی به شخصی کرده‌ام و نه مطلبی را بد عنوان کردم. خیلی بد است که ما در کشور خودمان زندگی می‌کنیم و در آن تلاش می‌کنیم اما نتوانیم یک اظهار‌نظر ساده انجام دهیم. اگر این اتفاق رخ بدهد که دیگر باید رو به قبله دراز بکشیم! این موضوع خیلی بی‌مفهوم است و من واقعا آن را متوجه نمی‌شوم.

ترابیان در مورد اینکه کی‌روش اعلام کرده این موضوع به وی مربوط نمی‌شود گفت: اتفاقا این مسئله دقیقا به من مربوط می‌شود. زمانی که شخصی در مورد فدراسیون صحبت می‌کند این موضوع به تمامی افراد حاضر در فدراسیون بازمی‌گردد. اگر صحبتی مغایر با حقیقت باشد هر شخص آزاده‌ای نسبت به آن واکنش نشان می‌دهد تا جایی که من می‌دانم این پول پرداخت شده اما مسائل ریز آن و نوع پرداخت را نمی‌گویم زیرا نسبت به آن تعهد داریم و نمی‌خواهم در مورد ریز قراردادها صحبت کنم.

وی تاکید کرد: اینکه مرتبا چکشی را بر سر فدراسیون فوتبال می‌زنند که بدهکار است درست نیست قبول که شرایط مالی فدراسیون خوب نیست اما این پول پرداخت شده است. من یک سوال دارم. اگر شخصی ادعای طلبکاری می‌کند و شخص دیگری این موضوع را رد کند نمی‌تواند آن شخص طلبکار خیلی راحت بگوید که پولش را دریافت نکرده است هرچند که کی‌روش چنین ادعایی نکرده بلکه شخص ثالث این ادعا را مطرح کرده است. او نمی‌تواند مشخص کند که چه کسی حرف بزند و چه کسی حرف نزند یا اینکه کی حرف زده شود و کی حرف زده نشود.


5950634
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت و انتخابی تیم ملی با معرفی نفرات برتر در بخش پسران به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی از تیم‌های رده‌های پایین جدول خودشان را پیش باخته برابر سرخپوشان می‌بینند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل اول متلاشی شد و نتوانست جبران کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های سری آ مزد عملکرد درخشان خود در فصل جاری مسابقات اروپایی را گرفتند و یک سهمیه برای لیگ قهرمانان اروپای سال آینده به این لیگ اضافه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز پیگیری می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بایرلورکوزن رکورد شکست ناپذیری در فوتبال اروپا در قرن ۲۱ را جابجا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیتش توضیحاتی را بیان کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است