گوناگون 16:41 - 04 خرداد 1395
مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت بیمه نوین با موضوع افزایش سرمایه صاحبان سهام در محل دفتر مرکزی این شرکت برگزار شد.

افزایش سرمایه بیمه نوین تصویب شد

به گزارش سرویس بازار ایسنا، مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت بیمه نوین به منظور بررسی و تصویب افزایش سرمایه پیشنهادی هیأت مدیره، صبح امروز سه شنبه 4 خردادماه 1395 با حضور 77.7 درصد از سهام‌داران و نمایندگان قانونی آن‌ها، نمایندگان سازمان بورس و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در ابتدای مجمع حسین کریم‌خان زند مدیرعامل بیمه نوین، به طرح کلیات افزایش سرمایه شرکت پرداخت و تأکید کرد: در شرکت‌های بیمه افزایش سرمایه به معنای افزایش توانگری و امکان حضور فعال و مشارکت بیشتر در پروژه‌های بزرگ اقتصادی با هدف افزایش سوددهی و پرتفوی شرکت است.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه در دو سال اخیر تصمیمات بسیار خوبی توسط هیأت مدیره بیمه نوین جهت دقت در انتخاب و مدیریت ریسک‌های زیان‌ده اتخاذ شده است. همچنین انجام تمام امور کارشناسی و پرداخت خسارت در بیمه‌های اتومبیل و درمان به صورت مستقل و توسط نیروی انسانی در داخل شرکت صورت می‌گیرد و این امر نشان از توانایی بیمه نوین در توسعه فعالیت‌ها و ارایه خدمات ویژه و اثرگذار به بیمه‌گذاران است.

در این مجمع مصوب شد اختیار افزایش سرمایه شرکت از مبلغ 800 میلیارد ریال به مبلغ 2 هزار و 500 میلیارد ریال از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران به مدت 2 سال در اختیار هیأت مدیره قرار گیرد. همچنین مقرر شد در مرحله اول سرمایه شرکت از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی از مبلغ 800 میلیارد ریال به مبلغ یک‌هزار و 500 میلیارد ریال افزایش یابد.

انتهای پیام


7921693
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است