اقتصادی 08:30 - 11 شهریور 1393
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد :
کیش - ایرنا - مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه رقبای ما در منطقه از هرفرصتی برای تبلیغات منفی علیه ما و جذب گردشگران ایرانی و خارجی استفاده می کنند افزود : همدلی بین نهادهای مختلف امری ضروری برای دستیابی به رونق اقتصادی و توسعه گردشگری است .

علی اصغر مونسان دوشنبه شب در دیدار با حسین دهکی فرمانده انتظامی ویژه کیش ،با ارج نهادن به خدمات نیروی انتظامی در حفظ آرامش و امنیت در جزیره گفت : نیروهای نظامی وانتظامی درهمه کشورها مظهراقتدارهستند ودرنظام جمهوری اسلامی ایران نیز به پشتوانه قدرت این نیروهای آماده، مسوولان با امنیت ،آرامش ومقتدرانه درمجامع بین المللی حاضر می شوند ودرمقابل قدرت های بزرگ جهان می ایستند.



علی اصغر مونسان افزود: وجود آرامش درکشورما با توجه به درگیری ها در کشورهای همسایه ازدیگر نشانه های اقتدار نیروهای نظامی وانتظامی است که تیزبینانه همه امور را رصد می کنند.



وی گفت : تلاش همه سازمان ها و نهادها درجزیره کیش برای رونق گردشگری است ونظارت نیروی انتظامی بربخش های مختلف از اقدامات موثر وسازنده برای دستیابی به این هدف است.



مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد مناطق آزاد کشور واجرای اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: توسعه گردشگری یکی از بهترین راههای درآمدزایی برای کشورمان است وبسیاری از کشورهای دنیا به اهمیت ونقش گردشگری دررشد اقتصادی پی برده ودراین حوزه سرمایه گذاری بسیاری کرده اند.



وی از وجود چهارفصل به عنوان یکی از چندین مزیت کشورمان برای جذب گردشگر یاد کرد وگفت:رقبای ما درمنطقه از هرفرصتی برای تبلیغات منفی علیه ما وجذب گردشگران ایرانی وخارجی استفاده می کنند و این درحالیست که ظرفیت های گردشگری ما بیشتر ازآنهاست .



مونسان وجود همدلی دربین ارگانها ومسوولان حوزه های مختلف را امری ضروری برای دستیابی به رونق اقتصادی وتوسعه گردشگری دانست وبا اشاره به نامگذاری حکیمانه مقام معظم رهبری برای امسال گفت : چنانچه درحوزه گردشگری موفق عمل کنیم با جذب گردشگران علاوه بررونق اقتصادی ودرآمد زایی شاهد پیشرفت واشاعه فرهنگ کشورمان نیز خواهیم بود .



مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تقدیراززحمات نیروی انتظامی ابراز امیدواری کرد درسایه همدلی وهمراهی مسوولان کیش، این جزیره همواره به عنوان جزیره ای امن ، آرام ، زیبا واستوار بر محور اخلاق ، توسعه یابد و با تبدیل شدن به قطب گردشگری، نقش موثری درشکوفایی ورونق اقتصادی کشورمان ایفا کند.



تشکیل پلیس گردشگری وگسترش فناوری اطلاعات وارتباطات درجزیره کیش با تکیه برتوانمندی ها وتخصص نیروی انتظامی کشور ازجمله موضوعات مطرح شده دراین دیدار بود.



سرهنگ حسین دهکی نیز در این دیدار با تبریک هفته دولت و قدردانی از اقدامات انجام شده و پیش رو این مجموعه در راستای خدمت رسانی به مردم کیش و رفاه گردشگران اظهار داشت : احداث پارک شهر وپارک خانواده ،زیبا سازی ومحوطه سازی کلبه هور وکشتی یونانی ، توسعه زیرساخت های کیش درحوزه های آب ،برق وفاضلاب ،نصب نمادهای زیبای شهری وتسهیل خدمات رسانی به مردم از جمله برنامه های زیر ساختی در کیش است .



فرمانده انتظامی ویژه کیش به امنیت وآرامش جزیره اشاره کرد و از اقدامات و برنامه های این مجموعه برای دستیابی به سطح بالاتری از امنیت پایدارخبرداد .



دهکی اظهار داشت : باید همه بخش ها دست به دست هم دهند تا جزیره کیش به مقصد اصلی گردشگران داخلی وکشورهای اطراف تبدیل شود.



1630**1641/668

انتهای پیام /*


4623748
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر اقتصاد و دارایی گفت: استفاده از سپرده‌های مردم در تولید به جای مسیر‌های غیرمولد و تورم‌زا امسال در اولویت‌های وزارت اقتصاد قرار می‌گیرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: امروز ۱۰ فروردین ماه شاهد کاهش دما و وزش باد شدید در نواحی شرقی کشور هستیم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» باتوجه به این که شعار امسال جهش تولید با مشارکت مردمی است بر این اساس برای اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن دولت استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» به گفته مسئولان، در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ده هزار مگاوات به ظرفیت نیروگاه‌های در دست احداث اضافه شد و تاکنون اقداماتی موثر در خصوص اخذ و ابلاغ مصوبات و صدور مجوز‌های مرتبط با ساخت نیروگاه‌های تجدیدپذیر صورت گرفته است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مجری طرح گندم گفت: برآورد‌ها حاکی از آن است که امسال میزان خرید به ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزارتن و در صورت شرایط مساعد رطوبت و دما به ۱۱ میلیون تن برسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ترافیک سنگین در آزادراه تهران _کرج _ قزوین و محور چالوس گزارش شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه مرغداران میهن گفت: برآوردها حاکی از آن است که تولید تخم مرغ با افزایش حداقل ۱۰۰ هزارتنی به بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزارتن برسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام گروه صنعتی ایران خودرو؛ ظرفیت تولید محصول پژو پارس، از روزانه ۴۰۰ دستگاه در ابتدای سال ۱۴۰۳، به ۷۰۰ دستگاه در روز خواهد رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران گفت: با توجه به فراوانی عرضه و شرایط رقابتی، مغازه‌داران انواع میوه و صیفی را زیر نرخ مصوب عرضه می‌کنند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا جمعه شاهد وزش باد شدید و بارش باران در نواحی شرقی کشور خواهیم بود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است