اجتماعی 15:50 - 28 آبان 1397
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح از رونمایی از سامانه سرباز ماهر خبر داد.

اجرای اقدامات جدید برای خوشایندسازی سربازی

سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این سامانه گفت: سامانه سرباز ماهر با هدف مکانیزه کردن طرح جامع مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه، طراحی و اجرا شده که بر اساس آن در سه دوره قبل، حین و پس از خدمت فعالیت می‌کند.

کمالی درباره ویژگی های این سامانه گفت: ارتقاء توانایی جوانان ذکور کشور قبل از خدمت سربازی، بکارگیری سربازان در تخصصشان در حین خدمت سربازی و زمینه سازی برای اشتغال و کارآفرینی جوانان پس از سربازی از ویژگی های این سامانه است که البته با مشارکت و همراهی تمامی سازمان ها و دستگاه ها اجرایی خواهد شد.

وی افزود: ایجاد سامانه سرباز ماهر یک گام جلوتر از خدمت سربازی است، چرا که این سامانه برای افراد ذکور 15 سال است تا بتوانیم توانایی،‌تخصص و علاقمندی جوانان را ثبت کنیم و بعدا در حین ورود به خدمت سربازی یعنی 18 سالگی این اطلاعات را رصد کرده و با غربالگری و در حین خدمت وظیفه عمومی بتوانیم آنها را توانمند سازیم.  در حین خدمت در نیروهای مسلح تمام تلاش ما این است تا از تخصص و توانمندی جوانان استفاده کرده و همچنین امکانات خود و 30 سازمان و نهاد دیگر را برای تقویت این توانمندی به کار گیریم.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح رونمایی از این سامانه را در بهبود خدمت سربازی و خوشایندسازی آن موثر دانست و گفت: ستادکل نیروهای مسلح همواره از هر طرح و ایده ای که سبب ارتقاء کیفیت خدمت سربازی و خوشایند شدن آن شود استقبال خواهد کرد، البته این ایده ها نباید خللی به بنیه دفاعی کشور وارد کند.

وی ادامه داد: در عین حال از صاحبان ایده ها وطرح ها می خواهیم که آن را به ستادکل نیروهای مسلح ارائه دهند و شهروندان نیز توجه داشته باشند که تنها به طرح هایی که از سوی ستادکل نیروهای مسلح مورد پذیرش قرارگرفته و اجرایی شده است توجه کنند و به امید احتمال اجرای طرح هایی که از سوی دیگر افراد مطرح شده و مورد تایید ستادکل نیست، سربازی خود یا فرزندانشان را دچار مشکل نکنند.

انتهای پیام


9977616
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرهنگ سیدرضا جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح امنیت محله محور پلیس و پاک سازی نقاط جرم خیز، خبر داد و گفت: ۹۰ معتاد متجاهر جمع آوری شدند. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند، افزود: امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از اتباع کشور‌های همسایه به همراه دو مالخر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق انباری منازل مسکونی در شمال شرق تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای تهران از هموطنان خواست در ایام نوروز هنگام خرید از فروشندگان سیار نکات ایمنی را در استفاده از کارت‌های بانکی رعایت کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از نجات خانم ۳۵ ساله که در ارتفاعات دربند دچار ضعف و بیحالی و افت فشارخون شده بود، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۴۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه ۶ شهر تهران جزئیات احداث ۳ پارکینگ بیمارستانی را در جوار ۳ بیمارستان مهم تهران اعلام کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک روانشناس از رابطه‌ای که انتها ندارد و با شکست رو‌به‌رو می‌شود، گفت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است