وبگردی 10:13 - 30 فروردین 1394
گروهک تروریستی داعش، تصاویری را از دوره‌های آموزشی و مانورهای نظامی فارغ‌التحصیلان پادگان "ابو‌عمر بغدادی" به نمایش گذاشت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ همانا آنان از راحت طلبانن !!!سایت جبهه جهانی مستضعفین خبر داد: گروهک تروریستی داعش، تصاویری را از فارغ‌التحصیلان خود در پادگان "ابو‌عمر بغدادی" منتشر کرد.
سایت روزنامه "صدی" در این‌باره گزارش داد؛ دفتر اطلاع‌رسانی وابسته به داعش در ایالت کرکوک، تصاویری را از دوره‌های آموزشی و مانورهای نظامی فارغ‌التحصیلان پادگان "ابو‌عمر بغدادی" در صفحه توییتر خود به نمایش گذاشت.

گفتنی است ابو‌عمر بغدادی از نیروهای امنیتی "صدام حسین" که در سال 1985 پس از آشنایی با تفکرات گروهک تروریستی القاعده، ارتش را ترک و با سران این گروهک بیعت کرد.

تروریست‌های داعش که این روزها به شکست خود در مناطق مختلف عراق و سوریه اعتراف کرده‌اند؛ تلاش می‌کنند با جذب نیروهای تازه نفس و انجام عملیات‌های انتحاری و کارگذاری تله‌های انفجاری روند شکست‌های خود را کند کنند.

چندی پیش نیز دفتر رسانه داعش در ایالت رقه، با انتشار ویدئویی با نام "آموزشگاه بچه شیرهای فاروق"، مراحل آموزش دفاعی و نظامی کودکان داعشی را به نمایش گذاشت.

در ادامه روند جذب نیرو در داعش  فارغ‌التحصیلان گروهان "ابو مجاهد اردنی"نیز چندی پیش با برگزاری مانوری در الانبار عراق با ابوبکر‌ بغدادی، خلیفه خودخوانده داعش بیعت کردند.

داعش امیدوار است با آموزش نسل جدیدی از تروریست‌ها، بقای خود را تضمین کند؛ اما به همت ارتش و نیروهای مردمی عراقی و سوری عمر این گروهک تروریستی در حال پایان است.

 

 

منبع: فارس

6221830
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» هنوز شخصیت بسیاری از فرماندهان دوران دفاع مقدس مثل مهدی باکری ناشناخته مانده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» وابستگی امنیتی به سایر دولت‌ها هرچند ممکن است در کوتاه‌مدت ایجاد بازدارندگی کند اما در بلندمدت تأمین‌کننده امنیت دولت‌ها نیست.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» تحرکات دشمن بعد از عملیات «فتح ۱» بر پایه این تحلیل انجام می‌گرفت که در صورت عدم مقابله جدی، قوای نظامی ایران با تقویت نیرو به سمت ازمر و سپس سلیمانیه پیشروی خواهند کرد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» از زمانی که استفاده از اسکناس در دنیا مطرح شد و تاکنون نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد، تغییر‌ها و اتفاقات عجیب و غریبی در این خصوص رخ داده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» وقتی به آسمان شب نگاه می‌کنیم، ستاره‌ها و صورت‌های فلکی آشنا را می‌بینیم که هزاران سال قابل مشاهده بوده‌اند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» شواهد متعددی از نقض ادعای رژیم صهیونیستی درباره رهگیری ۹۹ درصدی موشک‌های ایرانی منتشر شده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» روزگاری که گرمای خانه و آشپزخانه با چراغ‌های نفت‌سوز تامین می‌شد، یکی از مشاغل تهران قدیم نفت‌فروشی بود که اکنون تقریبا منسوخ شده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» بسیاری از زنان، منظور از تاب‌آوری را تحمل چالش‌های فردی و خانوادگی و سازگاری با سختی‌ها، درد‌ها و رنج‌های طاقت‌فرسای زندگی می‌دانند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» دلیل سکوت نتانیاهو، تفکر استراتژیک وی نسبت به وضعیت موجود نیست این سکوت ریشه در شوک ناشی از شکستی سنگین دارد که تصور آن را نمی‌کرد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» با انتشار خبر جمع‌آوری کارت سوخت پمپ بنزین‌ها سوالاتی در ذهن شهروندان ایجاد شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است