استانی 09:29 - 04 مرداد 1393
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان خبر داد
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان گفت: 123 هزار و 700 نفر ساعت آموزش به کارآموزان فنی و حرفه‌ای این مرکز ارائه شده است.

ارائه 123 هزار نفر ساعت آموزش در فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان

علی افشاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: فنی و حرفه‌ای برای ارتقای مهارت افراد جامعه دوره‌های آموزشی مختلفی برگزار می‌کند.

وی به عملکرد سه ماهه نخست سال‌جاری مرکز شهید چمران اشاره کرد و بیان داشت: 19 نفر از کارآموزان در کارگاه استاد شاگردی نوین شرکت کردند.

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان با بیان اینکه از این تعداد هشت نفر کارآموز زن و 11 نفر مرد است، تصریح کرد: دوره‌های آموزشی استاد شاگردی نوین سازمان فنی و حرفه‌ای شامل دوره‌هایی چون برشکار رویه کفش ماشینی، پیرایش گر مردانه و...است.

این مسئول تعداد کارآموزان شرکت کننده در دوره‌های آموزشی کارگاه پادگان را 125 نفر اعلام کرد و افزود: این تعداد کارآموز شرکت کننده در دوره‌های آموزشی کارگاه پادگان همه آقا هستند.

افشاری با اشاره به 386 نفر از کارآموزان در دوره‌های آموزشی کارگاه ثابت شهری مرکز شهید بهشتی شرکت کردند، گفت: از این تعداد 141 نفر از کارآموزان زن و 245 نفر مرد است.

وی با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال‌جاری 54 نفر از کارآموزان در کارگاه‌های روستایی زنجان ثبت نام کردند، یادآور شد: طی این مدت این تعداد از کارآموزان همگی کارآموزان آقا هستند.

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان تعداد کارآموزان شرکت کننده در کارگاه شعب شهری(سیار شهری) را 135 نفر اعلام کرد و متذکر شد: از این تعداد 128 نفر زن و هفت نفر مرد است.

این مسئول با اشاره به اینکه شش نفر از کارآموزان در دوره‌های آموزشی کارگاه صنایع جوار کارگاهی شرکت کردند، افزود: در سه ماه نخست سال جاری هشت نفر از کارآموزان در دوره‌های آموزشی کارگاه صنایع ضمن کار شرکت کردند.

افشاری با اشاره به اینکه مجموعا در سه ماهه نخست سال‌جاری 733 نفر از کارآموزان در دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی شرکت کردند، اظهار داشت: از این تعداد 277 نفر زن و 456 نفر مرد است.

وی در پایان عملکرد آموزشی فنی و حرفه‌ای بهشتی زنجان در سه ماهه نخست سال جاری را 123 هزار و 700 نفر ساعت اعلام کرد.

انتهای پیام/73008

 


4326486
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است