سیاسی 18:48 - 29 مرداد 1396
روایت سعیدی از نشست امروز نمایندگان با وزیر کشور
نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: در نشستی که امروز برگزار شد توضیحات وزیر کشور قانع‌کننده بود.

رحمانی‌فضلی: برای تعامل با نمایندگان برنامه ویژه‌ای داریم/برخی مخالفت‌ها با برنامه‌های وزرات کشور بود نه مباحث حزبی

زهرا سعیدی‌مبارکه نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به برگزاری نشست مربوط به رای اعتماد نمایندگان که امروز برگزار شد، اظهار داشت: بنده در صحن علنی مجلس به عنوان مخالف وزیر کشور صحبت کرده بودم.

وی افزود: بنده در سخنان خود گفتم که از وزیر کشور خواستیم پاسخ‌های قانع‌کننده‌ای در برابر ابهامات و سؤالات مطرح شده بدهد. 

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: پس از ابراز مخالفتم آقای رحمانی‌فضلی طی اظهارنظری پاسخ‌های قانع‌کننده‌ای به دنبال سؤالات بنده ارائه کرد که همین موضوع روی رای اعتماد او تاثیر گذاشت.

سعیدی بر همین اساس اضافه کرد: مخالفت بنده با روندها و برنامه‌های وزرات کشور بود وگرنه خصومت و یا مباحث حزبی دخالتی نداشت. بنابراین توضیحات وزیر کشور قانع‌کننده بود و همین که در اعلام کرد برای تعامل با نمایندگان برنامه ویژه‌ای داریم در رای او بسیار تاثیر گذاشت.

وی همچنین خاطرنشان کرد: اگر موافقت یا مخالفتی از سوی نمایندگان در رابطه با وزرای دولت صورت گرفت صرفا به خاطر وظیفه نمایندگی، رضای خدا واحقاق حقوق مردم صورت می‌گیرد؛‌ ما که مدرس نمی‌شویم اما او هم یک نفر بود ولی حرف خود را زد.

سعیدی با بیان اینکه قابل پیش بینی بود که همه وزرا در مجلس رای می‌آورند، گفت: اما به خاطر ذات مجلس باید مخالفان و موافقان حرف خود را می‌زدند و پاسخ‌های قانع کننده‌ای از سوی وزرای پیشنهادی دریافت‌ می‌کردند.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: مسئله مسلمی بود که همه وزرا به ویژه آقای رحمانی فضلی در مجلسی رای می‌آورند اما مخالفت ما بر اساس مستندات ارائه شده، منطق و انصاف بود که به ما ثابت کرد ابهامت مطرح و راه‌حلی برای آن اندیشیده شود.

وی با اشاره به دیگر جزئیات نشست مذکور عنوان کرد: یکی از محورهای گلایه نمایندگان از وزیر کشور بحث مواد مخدر، عدم تعامل با نمایندگان، امنیت برگزاری جلسات فرهنگی و همایش‌ها بود که در این جلسه قول مساعدت و بهبود روند و همچنین ایجاد تعامل از سوی رحمانی فضلی داده شد و بر این اساس نمایندگان اقناع شدند.

سعیدی در خاتمه با بیان اینکه مسلما مشکل شخصی با کسی نداریم و اصل موضوع طرح نقاط ضعف و تغییر رویه‌ها بود، اظهار داشت: ما وکیل الدوله نیستیم بلکه وکیل ملت هستیم و ضمن اینکه از زحمات وزرای دولت قبل تشکر می‌کنیم به وزرای انتخاب شده در این دولت هم تبریک می‌گوییم و امیدواریم با قاطعبت به فکر رفع آسیب‌های اجتماعی داشته باشند چرا که مجلس برای دولت سنگ تمام گذاشت.


9377863
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه توضیحاتی را درباره حادثه امنیتی امروز در محل کنسولگری کشورمان در پاریس ارائه داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» بروجردی گفت: ‌نکته مهم این است که الگو انتخاب شده در عملیات وعده صادق الگوی ابر قدرتی بود. ما اعلام کردیم که در بالاترین سطح می‌زنیم و همین کار را هم کردیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان در دیدار با همتای الجزایری خود بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ارتقای روابط دو کشور در تمام سطوح سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و همچنین اجرایی شدن توافقات فی‌ما‌بین تاکید داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در دیدار با همتای برزیلی خود گفت: اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع و وفق حقوق بین‌الملل صورت گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در دیدار با همتای برزیلی خود گفت: اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع و وفق حقوق بین‌الملل صورت گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نشست امیرعبداللهیان با سفرای کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در محل سازمان ملل متحد برگزار شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیرعبداللهیان در واکنش به ساقط شدن چند ریز پرنده توسط پدافند کشورمان در اصفهان، گفت: حامیان رسانه‌ای رژیم صهیونیستی در تلاشی مذبوحانه سعی داشتند از شکست مجددشان، پیروزی بسازند؛ در حالی که ریزپرنده‌های ساقط شده هیچ خسارت مالی و جانی در بر ن...
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ایمن الصفدی گفت: اردن مصمم است که در تحولات غزه، آسمان این کشور مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نگیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ایمن الصفدی گفت: اردن مصمم است که در تحولات غزه، آسمان این کشور مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نگیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر ایران در اتریش با اشاره به تحریم‌های اخیر علیه کشورمان گفت که اعتیاد به تحریم و تحقیر قوانین بین‌المللی، معرفی کننده آن را مستعد ابتلا به زوال عقل می‌کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است