استانی 16:30 - 06 اردیبهشت 1398

رهایی از وابستگی به نفت با رونق تولید ملی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید سجاد موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر ضمن دعوت خود و همه نمازگزاران به تقوای الهی، هفته کار و کارگر را گرامی داشت و اظهار داشت: کارگران ستون تولید هستند و رونق تولید یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی است که اگر محقق شود تصمیم سردمداران استعمار دیگر تأثیری در مورد نفت ندارد.

وی یادآور شد: اگر رونق تولید شکل بگیرد جامعه پویا و موفق خواهد بود و لازمه این کار توجه مسؤلین نظام به منشوری است که رهبری بیان کردند.

امام جمعه الشتر با تاکید بر اینکه رونق تولید ملی ما را از وابستگی به نفت بی نیاز می‌کند، افزود: کاغذبازی دست و پا گیر است و مسؤلین از این کار دست بردارند زیرا جوان فعال ما می‌خواهد بدون موانع وارد فضای کسب و کار شود.

حجت الاسلام موسوی به اعدام ۳۷ تن از طلاب و روحانیون در عربستان اشاره کرد و گفت: آن‌هایی که دم از حقوق بشر می‌زنند سکوت کرده‌اند، از دستگاه دموکراسی می‌خواهیم با فعال کردن اقدامات دولت‌های اسلامی و غیر اسلامی و فضای رسانه‌ای انسان‌های ازاده، حرکت غیر انسانی و غیر اخلاقی آل سعود را به دنیا معرفی کند، اینها نه شرم دارند و نه حیا می‌کنند؛ خون به ناحق ریخته مظلومین گریبان آل صعود را می‌گیرد.


10111762
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است