گوناگون 00:29 - 02 آبان 1393
روز شنبه رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه برنابئو به مصاف یکدیگر خواهند رفت و به نسبت دربی های 14 سال اخیر، چندین چهره سرشناس، دیگر در این بازی حساس حضور نخواهند داشت.

به گزارش مشرق، ال کلاسیکوی شنبه 3 آبان ساعت 19:30 چهره‌های غایب بزرگی دارد؛ چهره های سرشناسی که بازی های زیبای آنها در سال های اخیر، خاطراتی فراموش نشدنی در ذهن هواداران به ثبت رسانده است.



برنامه، نتایج کامل و جدول رده‌بندی و گلزنان لالیگا



در زیر ورزش سه نگاهی داشته به 6 چهره ای که دیگر آنها را در این دیدار جذاب نخواهیم دید:



کارلس پویول

کاپیتان پویول از اوایل قرن جدید در ال کلاسیکو حضوری ثابت داشت و همراه با ژاوی و میگلی رکورد بیشترین حضور مقابل رئال در لالیگا را در اختیار دارد. پویول معمولا یکی از بهترین بازیکنان بارسا در مقابل رئال بود و سابقه گلزنی در این دیدار را نیز دارد.او در انتهای فصل گذشته از فوتبال خداحافظی کرد.



غایبین سرشناس ال کلاسیکو +عکس




ژابی آلونسو

ژابی 8 بار همراه رئال در لالیگا مقابل بارسلونا قرار گرفت و در این 8 بازی 6 کارت زرد دریافت کرد. او مهره ای قابل اتکا برای کهکشانی ها چه در دفاع و چه در حمله بود . ژابی امسال رئال را به مقصد بایرن ترک کرد.



غایبین سرشناس ال کلاسیکو +عکس


الکسیس سانچس

این مهاجم شیلیایی، 5 بار در لالیگا مقابل رئال به میدان رفت. سه پیروزی یک تساوی و یک شکست، حاصل کار بارسا در این 5 بازی بود. سانچس در این 5 بازی 3 گل نیز به رئال زد.



غایبین سرشناس ال کلاسیکو +عکس


ویکتور والدس

والدس از 6 دسامبر سال 2003 و در شکست 2-1 بارسا مقابل رئال در نوکمپ، درون دروازه بارسا در ال کلاسیکو قرار گرفت و در طی این 10 سال، دروازه بان ثابت بارسلونا بود. او در مجموع، 22 بار در لالیگا مقابل رئال قرار گرفت و اغلب، نمایش های خوبی از وی شاهد بودیم. والدس نیز در انتهای فصل گذشته از بارسا خداحافظی کرد. او به دلیل مصدومیت همچنان بدون تیم است.



غایبین سرشناس ال کلاسیکو +عکس


آنخل دی ماریا

ستاره آرژانتینی رئال، 6 بار در لالیگا مقابل بارسا قرار گرفت . سه شکست،دو تساوی و تنها یک پیروزی حاصل کار دی ماریا بود. او هیچ گلی نیز در این 6 بازی وارد دروازه بارسا نکرد. دی ماریا این تابستان، رئال را به مقصد منچستریونایتد ترک گفت.



غایبین سرشناس ال کلاسیکو +عکس


سسک فابرگاس

فابرگاس 6 بار مقابل رئال در لالیگا قرار گرفت. سه برد،2 باخت و یک تساوی، حاصل کار بارسا در این بازی ها بود. فابرگاس سال 2011 در اولین بازی خود مقابل رئال، در برنابئو یک گل زد. مسابقه ای که به برتری 3-1 بارسا انجامید. او در این فصل برای چلسی توپ می زند.



غایبین سرشناس ال کلاسیکو +عکس


5024430
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است