استانی 15:13 - 04 بهمن 1398

نمایندگان کاردان وصادق بایدبه مجلس راه یابند/لزوم پرهیزازباندبازی

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی روز جمعه در مصلای بیت المقدس شهر اراک اظهار داشت: نمایندگان مجلس در برابر همه مردم مسئول می‌باشند و ضروری است که نمایندگان شایسته، کاردان و باصداقت کسانی که در پی سوءاستفاده‌های سیاسی و اقتصادی نیستند، برای مجلس انتخاب شوند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک بیان کرد: در حقیقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان ملت هستند نه نمایندگان گروه‌های سیاسی، پس باید در راستای منافع ملت گام بردارند. امیدواریم انتخاباتی باشکوه برگزار شود و ملت شایسته‌ترین افراد را انتخاب کنند.

دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: امروز ضروری است که در زمینه مسائل مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و … تلاش بیشتر صورت بگیرد، وابستگی اقتصاد به نفت از بین برود و حمایت از تولید در دستور کار قرار بگیرد تا بتوانیم اقتصاد کشور را به شرایط مطلوب برسانیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: مشکلات وجود دارند اما نباید تنها مشکلات را ببینیم، انقلاب اسلامی برکات زیادی به همراه داشته است و ما باید پاسدار خون شهدا و آرمان‌های امام و انقلاب باشیم. با پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا کشوری که سرشار از ذخایر نفتی و گازی است را از دست داد، به همین دلیل آنها دشمن ما هستند.

دری نجف آبادی ابراز داشت: دشمن بزرگترین سردار ما را به شهادت رساند، اما ما با قدرت ایستاده‌ایم و با موشک باران عین الاسد پاسخ دندان شکنی به آنها دادیم و آنها جرأت هیچ اقدامی علیه ما را ندارند.

وی ادامه داد: روزهای بزرگی در پیش داریم که یکی از آنها روز شهادت حضرت زهرا (س) است. او چراغ راه و اسوه حسنه برای تمام آزادی خواهان عالم و مدافع حریم ولایت است. آیات بسیاری در شأن ایشان نازل شده و همه باید به اندازه ظرف خود از کوثر وجود ایشان بهره ببریم.

دری نجف آبادی عنوان کرد: همچنین روزهای ۱۲ و ۲۲ بهمن روزهای بسیار بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران هستند. پس از سال‌ها مبارزه امام و مردم ایران، با ورود امام، آزادی به ایران وارد شد و دست رژیم پهلوی از این سرزمین کوتاه شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: قدرت امنیتی و نظامی ما بعد از انقلاب رشد چشمگیری کرده و امروز ناو و زیردریایی می‌سازیم و اقتداری بیش از پیش داریم که دشمن را به هراس انداخته است.


10359872
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است