استانی 18:04 - 03 آذر 1393
سرمربی تیم فوتبال گیتی‌پسند:
سرمربی تیم فوتبال گیتی‌پسند گفت: بازی با نیروی زمینی برای ما تمام شده و باید به فکر بازی‌های آینده باشیم.

بازی با نیروی زمینی برای ما تمام شده/به صدر جدول بازمی‌گردیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، واهیک طروسیان بعد از ظهر امروز در حاشیه تمرینات تیمش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جدول رده‌بندی لیگ دسته یک فراز و نشیب زیاد است، اما ما تمام تلاشمان را می‌کنیم هرچه زودتر به صدر جدول برگردیم.

وی در مورد شکست تیمش برابر نیروی زمینی تهران یادآور شد: تیم فوتبال گیتی‌پسند در این بازی نمایش قابل قبولی داشت و در نیمه نخست فرصت‌های زیادی را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال گیتی‌پسند تأکید کرد: شرایط نامساعد زمین و میزبانی نامطلوب موجب شد نتوانیم برنامه‌های تاکتیکی خود را کامل اجرا کنیم.

وی با اشاره به گلی که تیمش در این بازی دریافت کرد، گفت: گلی که دریافت کردیم به دلیل اشتباهات در زمین بود، چراکه این فرصت به بازیکن نیروی زمینی داده شد تا توپ را در لحظات پایانی وارد دروازه ما کند و فرصتی برای جبران گل به دست بیاوریم.

طروسیان تصریح کرد: این بازی برای ما تمام شده است و به فکر بازی‌های آینده هستیم، چراکه فرصت زیادی برای تیم ما باقی‌ مانده است.

به گزارش فارس، در ادامه مسابقات هفته هفتم تیم گیتی‌پسند به دیدار تیم تربیت نوین یزد می‌رود.


5261730
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است