استانی 10:40 - 20 تیر 1399
استاندار هرمزگان:
ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان با تأکید بر اینکه شایعه واگذاری جزایر کیش و قشم حرف‌های بی‌ربط و بیهوده است، تصریح کرد: اگر هم سرمایه‌گذاری وارد این جزایر شود به منزله بخشیدن بخشی از خاک عزیزمان نیست.

قانون اجازه واگذاری حتی یک متر از خاک‌مان را نمی‌دهد/شایعه واگذاری جزایر بی‌ربط است

فریدون همتی شب گذشته(۱۹ تیرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: ایران هم مانند دیگر کشورها، اهداف کوتاه و بلند مدت برای توسعه مناطق مرزی و جزایر خود دارد که یکی از این سیاست‌ها جذب سرمایه‌گذار خارجی و طبق قوانین و ضوابط خاص است.

وی تصریح کرد: سرمایه‌گذار خارجی به‌صورت مستقل یا با مشارکت ایرانی‌ها در مناطق آزاد چارچوب قانونی دارد و قانون ما به هیچ وجه اجازه واگذاری قطعی حتی یک متر از خاک‌مان را نمی‌دهد.

استاندار هرمزگان بیان کرد: این شایعه سازی‌ها با هدف ایجاد تشویش در میان مردم صورت می‌گیرد و مسئولان برای روشن شدن افکار عمومی باید همه چیز را به شکل شفاف و صادقانه به مردم بگویند و من به‌ عنوان استاندار اگر در مناطق آزاد هرمزگان یا سرزمین اصلی آن قرارداد سرمایه‌گذاری بزرگی بسته شود به‌صورت شفاف به مردم اعلام خواهم کرد.

وی اضافه کرد: اگر هم سرمایه‌گذاری وارد این جزایر شود به منزله بخشیدن بخشی از خاک عزیزمان نیست و ما اصلاً نباید اجازه بدهیم چنین تصور غلطی شکل بگیرد و با این حرف‌های بیهوده سد راه سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد شویم و اتفاقاً ما باید مشوق‌هایی را برای سرمایه‌گذار خارجی بگذاریم، چون وقتی سرمایه خارجی وارد شود به‌دنبال آن دانش فنی و تکنولوژی و اشتغالزایی هم می‌آید و صادرات نیز رونق می‌گیرد.

انتهای پیام


10611437
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است