سیاسی 02:31 - 07 آذر 1393
شریفی پاسندی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
قائم مقام دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گلستان با بیان اینکه مسئله هسته‌ای ملعبه‌ای برای فشار و تحریم به ایران اسلامی شده، گفت: می‌دانیم که این مسئله جز دسیسه برای انحراف اذهان عمومی و سرپوش گذاشتن به جنایات غرب نبوده تا جایی که مقامات آمریکایی از صلح آمیز بودن فناوری هسته‌ای کشورمان آگاه هستند.

"محمدباقر شریفی‌پاسندی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه از تلاش‌ها و زحمات مسئولین دستگاه دیپلماسی کشورمان بویژه مقامات مذاکره کننده هسته‌ای تقدیر و تشکر می‌کنیم و برایشان توفیقات روزافزون مسئلت می‌نماییم، گفت: بی‌شک نظام سلطه و سرمایه‌داری هیچ وقت در راستای عدالت، آزادی و آبادانی جهانی گام برنداشته و نمی‌دارد.



وی تصریح کرد: با سیری در تاریخ، وقایع مختلفی از جنایات، نژادپرستی، خودخواهی و استبداد نظام سلطه را شاهد بودیم. این سیاست آنان تا جایی پیش رفته که حتی در مسائل علمی و پزشکی نیز ورود پیدا کرده و وقایع ضدانسانی را به بار آوردند تا در جدید‌ترین مورد آنکه از دادن داروهای پیشگیرانه و درمان بیماری ابولا به کشورهای غرب آفریقا خودداری می‌نمایند که این اقداماتشان ناشی از شیطان صفتی بوده و تا کنون نیز ادامه دارد.



قائم مقام دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گلستان با اشاره به اینکه با پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) که وقوع چنین واقعه بزرگ سیاسی اجتماعی به ذهن کمتر کسی خطور می‌کرد، اظهار داشت: با توجه به سیاست و اصول انقلاب اسلامی ایران از جمله "نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی" که صفحه جدیدی در معادلات سیاسی جهان بوجود آورد و از طرفی سیاست و اصول نظام سرمایه‌داری به سرکردگی آمریکا که کسب قدرت و منفعت برای خود به همراه ضرر و زیان به سایر ملل‌ها می‌باشد، شکل جدیدی از جنایاتشان نمایان شد.



وی افزود: از مصادره اموال ملت ایران، ایجاد و حمایت از رژیم بعث عراق برای جنگ علیه میهن عزیزمان، تهاجم فرهنگی و تحریم‌های همه جانبه که همگی آنان از اول انقلاب تا کنون وجود داشته است. با نگاه به چنین سوابق و گذشته‌ای که امپریالیسم و لیبرالیسم جهانی از خود به نمایش گذاشته، بدیهی است که هیچ زمانی راضی به پیشرفت جمهوری اسلامی ایران که بعنوان الگویی جدید در جهانشده، نخواهند بود.



شریفی پاسندی با بیان اینکه اکنون که مسئله هسته‌ای ملعبه‌ای برای فشار و تحریم بیش از پیش به ایران اسلامی شده، عنوان کرد: می‌دانیم که این مسئله جز دسیسه برای انحراف اذهان عمومی و سرپوش گذاشتن به جنایات غرب نبوده تا جایی که مقامات آمریکایی از صلح آمیز بودن فناوری هسته‌ای کشورمان آگاه هستند.



قائم مقام دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گلستان با بیان اینکه هر چند از دستیابی به توافق نهایی که حافظ منافع ملت و انقلاب باشد حمایت می‌نماییم، گفت: بی‌تردید با نگاه اجمالی به تاریخ و گذشته، بویژه پس از انقلاب اسلامی ایران مشاهده خواهیم کرد که در شرایط حداقلی، جوانان این سرزمین از جمله شهید احمدی روشن در فناوری هسته‌ای و شهید طهرانی مقدم در صنایع موشکی و غیره با توکل بر خداوند و صرف شعار "ما می‌توانیم" توانستند کشور را به این مرحله از قدرت و اقتدار و آبادانی برسانند.



وی در پایان خاطر نشان کرد: به امید روزی که در پرتو عنایات خداوند تبارک وتعالی و در سایه رهبری امام خامنه‌ای، با اتحاد و همدلی و الگوگرفتن از شعار ما می‌توانیم به مسیر پیشرفت و اقتدار خود ادامه دهیم که بی‌تردید بهترین راه حل بوده، هر چند از دستیابی به توافق نهایی که حافظ منافع ملت و انقلاب باشد حمایت می‌نماییم.



انتهای پیام/


5286861
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اجرای حکم بهینه‌سازی مصرف انرژی در برنامه هفتم توسط دولت سالانه بیش از صد میلیارد دلار درآمد برای کشور دارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان عصر پنجشنبه به وقت محلی با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان عصر پنجشنبه به وقت محلی با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه دیدار‌های دیپلماتیک خود در نیویورک، روز پنجشنبه با ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سردار رمضان شریف انتشار اخباری از یک رسانه صهیونیستی مبنی بر آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در حمله ایران علیه رژیم صهیونیستی را کذب دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت: رژیم اسرائیل باید وادار شود از تکرار هرگونه ماجراجویی نظامی بیشتر علیه منافع ایران دست بردارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت: رژیم اسرائیل باید وادار شود از تکرار هرگونه ماجراجویی نظامی بیشتر علیه منافع ایران دست بردارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور در گفتگو با استاندار سیستان و بلوچستان بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه ایران امروز در دیدار با وزیر خارجه مالت در نیویورک ضمن هشدار نسبت به هرگونه ماجراجویی توسط رژیم صهیونیستی، تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی این رژیم پاسخ خواهد داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران»  معاون اول رئیس جمهور به نخست‌وزیر سوریه گفت: ما به دنبال تنش نیستیم ولی اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطای دیگری شود، به شدت پاسخ خواهیم داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است