اجتماعی 13:58 - 06 اردیبهشت 1394
رییس سابق سازمان ثبت احوال:
رییس سابق سازمان ثبت احوال گفت: بالغ بر 123 میلیون سند الکترونیک شده است و کمتر سازمانی این تحول در آن رخ داده است.

بالغ بر ۱۲۳میلیون سند الکترونیک شده است

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد ناظمی‌اردکانی در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان ثبت احوال که امروز با حضور مسوولان وزارت کشور و قوه قضاییه در سازمان ثبت احوال برگزار شد، افزود: خداوند را سپاسگزارم که به من توفیق داد در بخش‌های مختلف اداری خدمتگزار ناچیز و حقیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشم. در بیش از 30 سال خدمت اداری خود نتوانسته‌ام آنطور که باید و شاید ادای دین کنم. قدر حضور در نظام مقدس جمهوری اسلامی را بدانید و از لحظه لحظه وقت خود به خوبی استفاده کنید.

وی افزود: باید با همه توان و ظرفیت خود خدمت کرد و خودم را در این زمینه مغبون می‌دانم و این صحبت را در ایستگاه پایانی خدمت خود عرض می‌کنم.

ناظمی‌اردکانی با ابراز تشکر و قدردانی از وزیر کشور گفت: از رحمانی فضلی متشکرم که فرصت داد که در دو سال خدمت خود در سازمان ثبت احوال باشم و بخشی از کارهای نیمه تمام و ناتمام را در ثبت احوال به سرانجام برسانم.

وی افزود: سازمان ثبت احوال با همت و پشتکار شبانه‌روزی مدیران و کارشناسان از یک ساختار سنتی و دستی از سال 88 به یک سازمان مکانیزه و الکترونیک تبدیل شد و در این سازمان کارهای کمی به صورت دستی انجام می‌شود.

رییس سابق سازمان ثبت احوال با بیان اینکه امروزه سازمان ثبت احوال از همه دستگاه‌ها در زمینه استفاده از فناوری‌های روز جلوتر است، گفت: ساختار ثبت احوال پس از الکترونیک شدن به سرعت در مسیر هوشمند شدن پیش می‌رود و کارت هوشمند این ماموریت را به انجام می‌رساند و با فراگیر شدن این کار شناسایی در فضای مجازی امکانپذیر می‌شود.

ناظمی‌اردکانی اضافه کرد: سرمایه انسانی بزرگی در سازمان ثبت احوال نهفته است که شامل مدیران، کارشناسان، در ستاد و استان‌ها می‌شود. ای کاش در زمینه کارت ملی هوشمند بخشی از نرم‌افزار را خودمان می‌نوشتیم چراکه نیروی انسانی سازمان ثبت احوال در حوزه‌های دیگر اقدام به نوشتن نرم‌افزار کرده بودند.

وی تصریح کرد: نیروی انسانی در سازمان ثبت احوال حرف اول را می‌زند و آنان به عنوان پیشخوان عمل می‌کنند.

رییس سابق سازمان ثبت احوال در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تنها توشه‌ای که برای ما مانده توشه معنوی است و از سایر دستگاه‌های محل خدمت خود نیز چنین توشه‌ای به همراه دارم.

ناظمی اردکانی در پایان با اشاره به سوابق علیرضا آوایی، اظهار کرد: او فردی آشنا، با تقوا است و شانس من است که فردی که از هر نظر از من تاثیرگذارتر است، در جایگاه ثبت احوال حضور پیدا کند.

انتهای پیام


6265118
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر تا ۷ فروردین ماه ۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ حجم تخلفات ناشی از سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه‌ای از سوی ستاد نوروزی، جزئیات خدمات‌رسانی در این روز‌ها و عملیات‌های امدادی این نهاد را تشریح و استان‌هایی را که بیشترین و شدیدترین تصادفات نوروزی را داشتند، معرفی کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرهنگ سیدرضا جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح امنیت محله محور پلیس و پاک سازی نقاط جرم خیز، خبر داد و گفت: ۹۰ معتاد متجاهر جمع آوری شدند. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند، افزود: امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از اتباع کشور‌های همسایه به همراه دو مالخر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق انباری منازل مسکونی در شمال شرق تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای تهران از هموطنان خواست در ایام نوروز هنگام خرید از فروشندگان سیار نکات ایمنی را در استفاده از کارت‌های بانکی رعایت کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از نجات خانم ۳۵ ساله که در ارتفاعات دربند دچار ضعف و بیحالی و افت فشارخون شده بود، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۴۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است