استانی 12:16 - 01 مرداد 1393
حجت الاسلام لطفی:
ایلام - خبرگزاری مهر: امام جمعه ایلام گفت: برگزاری نماز جماعت کاهش ناهنجاری های اجتماعی را در پی دارد.

برگزاری نماز جماعت کاهش ناهنجاری های اجتماعی را در پی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد نقی لطفی صبح چهارشنبه در جمع ستاد امر به معروف استان اظهار داشت: تجلیل از نمازگزاران نوجوان و موذنان، برگزاری نماز جماعت در مکان های عمومی و تولید برنامه های فرهنگی رسانه ملی از جمله راه های ترویج فرهنگ نماز است.

حجت الاسلام لطفی با اشاره به ترویج برنامه های دینی و فرهنگی در جامعه افزود: احیای فریضه  الهی نماز و برگزاری نماز جماعت کاهش ناهنجاری های اجتماعی را در پی دارد و راهکاری مناسب برای مقابله با جنگ نرم دشمن است.

وی اجرای دستورالعمل شورای اقامه نماز کشور را گامی مهم برای ترویج اقامه نماز در جامعه دانست و گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس باید باشکوه تر و کوبنده تر از سالهای قبل برگزار شود.

لطفی بر ضرورت برگزاری باشکوه و گسترده راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در کشور تأکید کرد و اضافه کرد: با توجه به وضعیت به وجود آمده در نوار غزه و گستاخی های رژیم منحوس صهیونیستی در کشتار بیرحمانه زنان و کودکان فلسطینی باید راهپیمایی امسال بیشتر از سال های گذشته باشکوه و عظمت برگزار شود.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای حمایت و پشتیبانی از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کردند.


4305958
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است