استانی 15:56 - 11 اسفند 1393
رئیس شورای اسلامی بخش خشکبیجار:
رئیس شورای اسلامی بخش خشکبیجار گفت: یکی از دغدغه‌ها و مطالبات مردم خشکبیجار استقرار نداشتن برخی از ادار‌ه‌های دولتی از جمله ثبت اسناد و املاک، پزشکی قانونی، بانک مسکن است.

مستقر نبودن اداره‌های دولتی از مشکلات مردم خشکبیجار است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجید فاتحی بعد از ظهر امروز در جمع اعضای شورای این شهرستان، اظهار کرد: مستقر نبودن اداره‌های دولتی در خشکبیجار موجب شده تا مردم برای پیگیری امورات خود به رشت مراجعه کنند که این امر افزایش بار ترافیکی را به همراه دارد.

 وی با بیان اینکه با اجرای طرح تمرکززدایی از شهر رشت چنین مشکلاتی برطرف می‌شود، تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلاتی که عمده بخش‌های تابعه شهر رشت با آن درگیر هستند تعریض نبودن جاده‌ها است.

رئیس شورای اسلامی بخش خشکبیجار اضافه کرد: مشکل مذکور موجب شده تا در ایام تعطیلات جاده‌های خشکبیجار قادر به ارائه خدمات مناسب نباشند و گاهی شاهد بار ترافیکی گسترده‌ای در این جاده‌ها باشیم.

وی خواستار توجه بیشتر به مشکل جاده‌های مربوط به بخش خشکبیجار شد.


5959030
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است