استانی 18:35 - 23 مرداد 1399

نیروی انتظامی در انجام وظایف خود فشار بسیاری را هم متحمل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین اشتری روز پنجشنبه در مشهد گفت: کارکنان نیروی انتظامی شبانه روز برای امنیت و آرامش مردم و حفاظت از جان، مال و ناموس شهروندان در تلاش و خدمت هستند و در انجام مأموریت‌ها، وظایف و تکالیفی که بر عهده دارند فشار بسیاری را هم متحمل می‌شوند.

وی بیان کرد: خدمت به کارکنان انتظامی و قدردانی از خانواده‌های شهدا و ایثارگر که با گذشت و فداکاری نقش مهم و حساس خود را در پیشبرد مأموریت‌های ناجا ایفا می‌کنند یک رسالت مهم است که باید در این عرصه ظرفیت سازی مناسبی داشته باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: از نقاط هدف در ظرفیت سازی خدمت به کارکنان انتظامی و خانواده‌های شهدای ناجا، شهر مقدس مشهد است تا زمینه سفرهای زیارتی و سیاحتی برای همکاران بیشتر از پیش فراهم شود و از معنویات این سفر بهره‌مند شوند.

در ادامه محمدرضا کلایی، شهردار مشهد با اشاره به اینکه حدود یک سال و نیم است که در موضوع بافت پیرامون حرم مطهر رضوی به دنبال رفع یکی از عوارض مهم در منطقه ثامن هستیم، اظهار کرد: بر این اساس، تهاتر دو گود بنیاد تعاون ناجا در منطقه ثامن مشهد به مساحت ۵۱ هزار مترمربع در دستور کار قرار گرفت. این اقدام نیازمند پیگیری‌های از سوی نیروی انتظامی بود که انجام شد. از طرفی این طرح نیازمند مجموعه هماهنگی‌هایی در درون استان بود که مصوبه لازم اخذ شد و در ستاد تدبیر ویژه اقتصادی خراسان رضوی نیز بررسی و مورد تأیید اعضا قرار گرفت.

گفتنی است، سردار اشتری در این جلسه با خانواده معظم شهیدان «مهران اقرع» و «امیر رضا رمضانی» و نیز جانبار ۱۰۰ درصد «صادق میانکی» دیدار و از آنان دلجویی کرد.


10665901
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است