گوناگون 16:05 - 03 آبان 1393
سازمان هواشناسی از بارش برف در مناطق کوهستانی کشور و کاهش دما در دیگر نقاط خبر داد.

به گزارش ایرنا، سازمان هواشناسی اعلام کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی با نفوذ جریانات سرد شمالی به سواحل شمالی خزر  در استان های واقع در حاشیه دریای خزر و شمال شرق کشور، دمای هوای کاهش قابل توجهی خواهد داشت و بارش باران و در مناطق کوهستانی بارش برف همراه با وزش باد شدید آغاز می‌شود.

سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: شدت بارش‌ها ابتدا در استان گیلان و اردبیل آغاز می‌شود و سپس یکشنبه (4 آبان) سواحل شمالی کشور و بتدریج شمال شرق کشور تحت تاثیر این سامانه قرار می‌گیرند.

بر اساس این گزارش، از یکشنبه تا چهارشنبه کاهش دما در کل کشور بویژه در سواحل شمالی و شمال شرق کشور قابل پیش‌بینی است ضمن اینکه از دوشنبه تا پایان هفته نیز دریای عمان مواجی خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: هم اکنون دمای هوای تهران به حدود 22 درجه بالای صفر رسیده و رطوبت نسبی هوا حدود 25 درصد، سرعت وزش باد 14 کیلومتر بر ساعت و کمینه و بیشینه امروز هوای تهران بین 12 تا 25 درجه پیش‌بینی شده است.

احد وظیفه افزود: کمینه و بیشینه هوای تهران یکشنبه به 10 تا 24 درجه بالای صفر می‌رسد و نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهند، آسمان تهران نیز در این روز کمی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود.

به گفته این مقام مسئول، طبق نقشه‌های پیش‌یابی کمینه و بیشینه هوای تهران روز دوشنبه این هفته نیز بین 8 تا 19 درجه بالای صفر خواهد بود و آسمان تهران در این روز نیمه ابری در بعضی از ساعات ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.


5035993
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است