بین‌الملل 11:41 - 21 مهر 1394
سخنگوی گردان‌های "الاقصی" اعلام کرد: فلسطینی‌ها اکنون یک انقلاب مردمی واقعی را علیه دولت و ارتش اشغالگر صهیونیستی هدایت می‌کنند.

گردان‌های الاقصی: مردم فلسطین انقلابی واقعی را علیه اشغالگران هدایت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری البوابه، ابو یاسر، سخنگوی گردان‌های "الاقصی"، شاخه نظامی جنبش فتح فلسطین در گفتگوی تلفنی با شبکه ماهواره‌ای "N TV" گفت: نیروهای اشغالگر و دولت اسرائیل انتظار نداشتند تجاوزات اخیرشان به مسجد الاقصی و هتک حرمت این مکان باعث شعله‌ور شدن خشم مردم فلسطین و مقابله با ستم‌های آنان به این شکل شود.

ابویاسر تاکید کرد: اقدامات کنونی فلسطینی‌ها حق مشروع آنان است که در تمامی منشورها و قوانین بین‌المللی در مورد دفاع از خود و کشور آمده است.

سخنگوی گردان‌های الاقصی فلسطین در ادامه تاکید کرد: دشمن صهیونیستی با اقدامات سرکوبگرانه خود خشم ساکنان قدس را برانگیخته است و البته مقاومتی که اکنون در فلسطین شکل گرفته سیاسی نیست و از هیچ گروه یا جریان سیاسی پیروی نمی‌کند.

مسجد الاقصی در طول ماه گذشته شاهد موج گسترده تجاوزات و اقدامات تحریک‌آمیز صهیونیست‌ها و شهرک‌نشینان بود. برخی از این شهرک‌نشین‌های افراطی با یورش به این مسجد، مانع از ورود نمازگزاران مسلمان شده و این مساله موجب آغاز درگیری‌هایی شد که آسیب‌های مالی به مسجد زد و علاوه بر آن، سربازان صهیونیستی دایره بازداشت‌ها را توسعه داده و شروع به تخریب منازل مسکونی نزدیک به قدس کردند.

از ابتدای ماه جاری میلادی، شدت درگیری‌ها میان فلسطینی‌ها و سربازان صهیونیستی افزایش یافت و به دنبال آن صدها تن زخمی شده و دستکم 29 فلسطینی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام


7203169
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور اوکراین در تماسی تلفنی با رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار ارسال کمک‌های فوری به کی یف شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سرگئی لاوروف، عنوان کرد که سران ارمنستان با بهانه‌هایی غیرواقعی به دنبال برهم زدن روابط با مسکو هستند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دبیر کل سازمان ملل روز پنجشنبه در سخنانی گفت نمی‌تواند غمی را که در دیدار با پناهندگان فلسطینی در سفرش به مصر و اردن تجربه کرده از بین ببرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جمع خانواده های اسرای این رژیم مدعی شد که ارتش آن در حال آماده شدن برای ورود به شهر رفح در نوار غزه است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به وتوی روسیه درباره لغو نظارت هیاتی از کارشناسان سازمان ملل بر تحریم‌های بین‌المللی علیه کره شمالی ابراز نارضایتی کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به وتوی روسیه درباره لغو نظارت هیاتی از کارشناسان سازمان ملل بر تحریم‌های بین‌المللی علیه کره شمالی ابراز نارضایتی کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت امور خارجه فنلاند اعلام کرد که کارگروهی به ریاست هلسینکی به این نتیجه رسیده است که توافقنامه دفاعی با آمریکا حاکمیت این کشور را تضعیف خواهد کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مقاومت اسلامی لبنان پنجشنبه شب اعلام کرد که مواضع نظامیان صهیونیست را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» قضات دیوان بین المللی دادگستری امروز به اتفاق آرا، به رژیم صهیونیستی دستور دادند تا تمامی اقدامات لازم را برای تضمین ورود بدون تاخیر مواد غذایی به غزه انجام دهد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است