استانی 08:40 - 09 شهریور 1393
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خبر داد
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از راه‌اندازی قرارگاه مقابله با سرقت در استان خبر داد.

راه‌اندازی قرارگاه مقابله با سرقت در آذربایجان غربی

سرهنگ خسرو گل محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امسال تشدید مقابله با سرقت از مهم‌ترین اقدامات ابلاغی بوده که در این راستا قرارگاه مقابله با سرقت در استان راه‌اندازی شده و هدف از راه‌اندازی این قرارگاه به کارگیری سازوکارهای موجود در جامعه در راستای مقابله با سرقت در جامعه است.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اجرای طرح پلیس افتخاری را از دیگر اقدامات مدنظر عنوان کرد و افزود: تلاش بر این است در هر محله یک نفر به عنوان پلیس افتخاری با نیروی انتظامی همکاری داشته باشد.

گل محمدی تصریح کرد: امسال با تلاش و زحمات اصحاب رسانه و مطبوعات در حوزه اطلاع‌رسانی و خبر و همکاری آحاد جامعه شاهد کاهش سرقت‌ها در حوزه استحفاظی بوده به طوری که مرداد ماه امسال  سرقت‌های مهم از جمله سرقت از منزل، مغازه، بانک، اتومبیل، اماکن دولتی، احشام و... در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته از هفت درصد کاهش برخوردار است.

وی با بیان اینکه مرداد ماه امسال سرقت‌های خرد از جمله سرقت داخل خودور، کوله‌باغ‌ها، کارگاه‌های حاشیه شهر، کیف‌قاپی و... نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته از 13 درصد کاهش برخوردار است، افزود: مرداد ماه امسال مجموع سرقت‌ها در آذربایجان غربی 11 درصد کاهش داشته است.

گل محمدی با اشاره به آمار سرقت‌ها در پنج ماه نخست امسال، اعلام کرد: امسال سرقت‌های مهم 11 درصد، و سرقت‌های خرد هشت درصد کاهش داشته و مجموع سرقت‌ها نیز در استان در پنج ماهه نخست در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته از 9 درصد کاهش برخوردار است.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه امسال سرقت منزل 12 درصد، سرقت اماکن دولتی 15 درصد و سرقت احشام 34 درصد کاهش داشته و سرقت از بانک در استان به وقوع نپیوسته، تصریح کرد: پنج ماه نخست امسال سرقت اتومبیل، سرقت از مغازه و کیف‌قاپی از افزایش برخوردار بوده که نیاز به اطلاع‌رسانی بیشتر در این حوزه‌ها است.


4605456
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است