استانی 16:27 - 04 خرداد 1397
نماینده ولی فقیه در لرستان:
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان یک منشور راهبردی برای تداوم برجام درنظر گرفته شود.

فرمایشات رهبری منشور راهبردی تداوم برجام باشد

به گزارش ایسنا، آیت‌الله میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه امروز خرم‌آباد ضمن تسلیت وفات حضرت خدیجه (س) اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای عبادت و شب زنده داری است و مردم نباید در این ماه باید از کمک، نیکوکاری و احسان غافل باشند.

وی به میلاد امام حسن مجتبی(ع) در نیمه دوم این ماه اشاره کرد و افزود: در این روز خورشید امامت طلوع کرد و به همین دلیل این روز را روز احرام و آغاز هفته احسان و نیکوکاری نام‌گذاری کرده‌اند.

میرعمادی بیان کرد: به فقرا کمک کنید و کارهای خیر بکنید، در راه خدا ببخشید تا خدابرکت را بر شما زیاد بکند، خداوند در قرآن برای محسنین و نیکوکاران پاداش فراوانی درنظر گرفته است که شما می‌توانید با بخشش کاری کنید که از پاداش الهی بهره‌مند شوید.

نماینده ولی فقیه در استان ایران را کشوری مستقل و دارای ظرفیت‌ها و سرمایه‌های بسیار عنوان کرد و افزود: با بصیرت و پیروی از ولایت و بهره برداری از ظرفیت‌های این کشور می توانیم انقلاب اسلامی را به انقلاب جهانی متصل کنیم.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با مسئولان نظام گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری باید به عنوان یک منشور راهبردی برای تدوام برجام توسط مسئولان درنظر گرفته و اعمال شود ما سر سازش و تعاون با آمریکا نداریم و اروپا لازم است صداقت و استقلال خود را در مساله برجام نشان دهد.

میرعمادی تصریح کرد: آمریکایی‌ها که از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی هیچ بودند و وقتی که از هیچ درآمدند به فکر براندازی نظام و انقلاب بودند و در این راه تمام تلاش خود را نیز کردند و حال پس از 40 سال سخن از تعیین راهبرد جدید می‌زنند باید بدانند که به ‌زودی با عنایت خداوند شاهد شکست راهبرد جدید آن‌ها خواهیم بود.

امام جمعه موقت خرم‌آباد شروط هفت‌گانه مقام معظم رهبری برای تداوم برجام را فصل‌الخطابی برای مسئولان عنوان کرد و گفت: امروز با بیان واقعیاتی که مقام معظم انقلاب فرمودند مسیر آینده کشور مشخص است، سر سازش و تعامل با آمریکا نداریم و با اروپایی‌ها نیز دعوا نداریم اما امروز اروپا در آزمون بزرگی قرار گرفته و باید استقلال خود را نشان دهد.

وی ادامه داد: ایران کشور بزرگی است و سرمایه‌های انسانی، طبیعی و سرزمینی فراوانی دارد و امروز ما می‌توانیم این انقلاب را به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) متصل کنیم که باید با هوشیاری، اتحاد و پیروزی از ولایت استوار بایستیم؛ مقام معظم رهبری 40 نکته اساسی را بیان کردند که از علما، دانشمندان، خبرگزاری‌ها، رسانه‌ها و غیره می‌خواهیم این چهل نکته را تبیین کنند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان سوم خرداد را سالروز پیروزی حزب‌الله لبنان بر رژیم صهیونیستی عنوان کرد و افزود: در سال 61 وقتی اسرائیل جنوب لبنان را اشغال کرد، حزب‌الله به رهبری سید عباس موسوی با فداکاری، جهاد و مبارزه اسرائیل را شکست داد و زمین‌های جنوب لبنان را پس گرفت و آن روز حزب‌الله به‌عنوان قهرمان آزادسازی لبنان لقب گرفت.

انتهای پیام


9790030
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است