استانی 08:47 - 07 مهر 1399
سرمربی تیم بانوان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد:
ایسنا/لرستان پس از اینکه تیم‌های برتر رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش بانوان و در رده سنی جوانان اعلام شد، دو روز بعد مقام تیم قهرمان با نایب‌قهرمان تغییر کرد.

ثبت قهرمانی پس از دو روز/وقتی آمار رکوردها را نمی‌دانیم

حمیده جوان، سرمربی تیم بانوان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مرحله نخست رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور در رده سنی نوجوانان و جوانان که چهارم مهر ماه در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد، تیم دختران پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با هفت طلا، دو نقره و سه برنز و کسب ۱۳۱.۵ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد.

وی در پاسخ به پرسشی که چرا ابتدا اعلام شد که تیم پلیمر نایب‌قهرمان شده؟ گفت: در دوی۱۰۰*۴ متر امدادی که تیم پلیمر قهرمان شد و رکورد زدیم ابتدا امتیاز رکورد را برای ما حساب نکردند که اعتراض زدیم و دو روز بعد(ششم مهر ماه) از مسابقات این موضوع بررسی و رکورد ثبت شد.

جوان تصریح کرد: ورزشکاران ما در این ماده با زمان ۴۹.۳۷ ثانیه علاوه بر قهرمانی رکوردشکنی کردند. رکورد قبلی با ۴۹.۵ در اختیار تیم ترمه دستجردی یزد بود.

سرمربی تیم بانوان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد خاطرنشان کرد: علاوه بر این ماده در پرش ارتفاع نیز فاطمه محیطی‌زاده از تیم پلیمر رکوردشکنی کرد و در این مرحله دو رکورد ثبت کردیم.

وی گفت: در این مرحله تیم شهرداری اردکان با ۱۲۷ امتیاز و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۱۰۲ امتیاز دوم و سوم شدند.

انتهای پیام


10737349
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است