استانی 12:12 - 29 فروردین 1400
ایسنا/کرمان رییس کل محاکم عمومی و انقلاب کرمان گفت: فعال کردن کمیته های صلح و سازش با اولویت پرونده های حقوقی ضرورت دارد.

فعال کردن کمیته های صلح و سازش با اولویت پرونده های حقوقی در کرمان ضرورت دارد

حجت الاسلام"محمد امیرابراهیمی" در دیدار با مسئول جدید سازمان بسیج حقوقدانان سپاه ثارالله استان کرمان بر همکاری و تعامل بیش از پیش بسیج حقوقدانان با مجموعه دادگستری تاکید کرد.

وی افزود: لازم است بسیج حقوقدانان نسبت به فعال کردن کمیته های صلح و سازش با اولویت پرونده های حقوقی  و خانواده در راستای تدابیر ریاست قوه قضاییه تلاش کند و این امر مهم با استفاده از تجربیات افراد خبره و الگو برداری از سیره ائمه اطهار شدنی و اثر گذار است.

ابراهیمی با بیان اینکه اقدامات سازمان بسیج حقوقدانان موجب جلب رضایت مندی عمومی شده و باید اطلاع رسانی لازم در این زمینه به جامعه ارائه شود، گفت: این اقدامات مهم از جمله آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد باعث ایجاد بارقه امید در دل مردم شده و تاثیرات خوبی در پی داشته است؛ باید تلاش شود خیرین به این سمت هدایت شوند و خودشان با طلبکاران وارد مذاکره و بستر را برای بسیج حقوقدانان فراهم نمایند.

وی بر سرعت بخشیدن به حمایت قضایی و ارائه مشاوره حقوقی به صورت منظم با استفاده از ظرفیت کانون وکلای دادگستری تاکید کرد.

در ادامه سرهنگ"رفیعی" مسئول جدید سازمان بسیج حقوقدانان سپاه ثارالله استان کرمان ضمن تبریک ماه مبارک رمضان آمادگی خود را در راستای تحقق سند تحول قضایی که براساس منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و از انتظارات معظم له  از دستگاه قضایی است، اعلام کرد.

انتهای پیام


11030252
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است