ورزشی 21:27 - 18 مهر 1394
تیم ملی فوتبال همچنان عقب گرد می کند
اگر به جای کی روش یک مربی داخلی سرمربی تیم ملی ایران بود حتما حکم اخراجش بلادرنگ صادر می شد و با واکنش سرسختانه منتقدان و مربیان داخلی مواجه می‌شد اما او کی روش است، مرد محبوب رسانه های خاص!

نمایش ضعیف تیم کی روش همه را ناامید کرد

گروه ورزش جهان نیوز - مسعود پاشنا: تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی عمان نمایش ضعیف و پرانتقادی داشت که داد همه را در آورد جالب این که طبق روال همیشگی کی‌روش لیگ برتر را به خاطر برگزاری اردوی آماده‌سازی در امارات ۲۰ روز تعطیل کرد اما در این بازی اثری مثبتی از این اردو دیده نشد!



هر چند خود کی روش در رختکن تیم ملی ایران پس از بازی با عمان گردو خاک کرد و از راس تا ذیل تیم ملی را به باد انتقاد گرفت، ولی باز هم دلیل نمی شود که از بازی سردرگم تیم ملی چیزی نگفت. با این حال باید تاکید کرد که بازی با عمان از منظر تاکتیکی و فنی یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های تاریخ تیم ملی ایران بود و تقریبا بدون کار تاکتیکی سوت پایان مسابقه به صدا درآمد.



جالب این که سرمربی پرتغالی پیش از بازی با عمان گفته بود ایران با این روند به سطح اروگوئه و سوئد می رسد و استعداد فراوانی دارد !؟



آقای کی روش فوتبال دوستان می خواهند حداقل با این همه استعداد فراوان تیم ملی یک بازی روان و تماشاگر پسند ارائه کند . فوتبال تدافعی بازی عربهاست اما متاسفانه از وقتی که سکان هدایت فوتبال را به دست گرفتید ما چیزی جز بازی تدافعی از تیم ملی ندیدیم.



سرمربی بزرگ و گران قیمت دنیا که بخاطر ضعیف بودن سران فوتبال ما در واقع همه کاره فوتبال ما هستید . آخر کجای دنیا در کوران لیگ بیست روز تعطیلی به خاطر تنها یک بازی صورت می گیرد، هرگاه لیگ به راه می‌افتد در اروپا و سطح اول فوتبال دنیا به سادگی آن را قطع نمی‌کنند چرا که منجر به ناآمادگی غیرملی پوشان و دور شدن از رقابت با ملی پوشان شده، خود ملی پوشان را هم خسته می‌کند و از همه بدتر اینکه احتمال مصدومیت را بالا می‌برد.



در اواخر لیگ گذشته در حالی که چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند سازمان لیگ بازیهای لیگ را فشرده برگزار کرد تا اردوی تیم ملی به تاخیر نیفتد !؟ نقش مسئولان لیگ در ناکامی نماینده های ایران کاملا احساس شد و فشردگی بازیها امان تیمهای آسیایی ایران را برید .



در آن برهه زمانی تیمهایی که در آسیا حضور دارند باید مورد حمایت فدراسیون و دست اندر کاران فوتبال قرار گیرند و مسئولان طوری برنامه ریزی کنند تا این تیمها با برنامه ریزی صحیح در رقابتهای آسیایی حضور یابند تا به دور از خستگی با آمادگی کامل به مصاف حریفان پرقدرت اسیایی بروند ولی مثل همیشه اردوی تیم ملی واجب تر بود! به همین جهت بازیها باید سر موعد تمام شود تا ...



اگر به جای کی روش یک مربی داخلی سرمربی تیم ملی ایران بود حتما حکم اخراجش بلادرنگ صادر می شد و با واکنش سرسختانه منتقدان و مربیان داخلی مواجه می‌شد اما او کی روش است، مرد محبوب رسانه های خاص! و او از این موهبت بسیار استفاده کرده و هنوز هم استفاده می‌کند.



حدود دو ماه بود سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان در مرخصی به سر می‌برد. کی‌روش که ابتدا قصد داشت برای یک تعطیلی سه هفته‌ای به پرتغال برود، اما از آنجایی که چند رسانه از جمله برنامه ۹۰ و دوستان ! حامی سینه چاک وی می باشند هنوز وارد ایران نشده بود و سپس به مالزی رفت!



با این حال به نظر می‌آید وجود برخی اختلاف نظرها باعث شده کی‌روش فعلا از استراحت در کشورش لذت ببرد. سرمربی پرتغالی تیم ملی طبق قرار قبلی قرار بود ۸ مرداد ماه به ایران برگردد تا از همان هفته نخست لیگ پانزدهم، عملکرد تیم‌ها را زیر نظر بگیرد ولی ...



آن وقت خبرنگار شریفی مانند محمد رزمجوی عزیز و شریف که اتفاقا ورزشکار بزرگی هم بوده باید بخاطر سلامت کاری با ۳۰ سال سابقه خبرنگاری، باید خانه نشین شود!؟ البته خبرنگاران سالم و شریف هم فراوان داریم که در سایه، با کلی سابقه کاری تنها نظاره گر هنرنمایی تازه واردان و خط دهنده هایی هستند که مشغول خدمت به مافیای فوتبال هستند!؟ و کسی بدون اجازه آنها به برخی حوزه ها اجازه ورود ندارد!؟ 



در ضمن بطور تقریبی سالی دو میلیون یورو دستمزد در ازای حداکثر ۷۰ روز کار، کی‌روش را در قامت یکی از گرانترین مربیان فوتبال در جهان فروبرده و عجیب اینکه در تمام طول این مدت، غرولندها و ناز و افاده‌های او تمامی هم نداشته است. این آقا که ادعای حرفه‌ای بودنش گوش فلک را کر کرده، از آماتور بودن فوتبال ما نهایت استفاده را برد و پرداخت مالیاتش ر ا هم به مسئولان نالایق تحمیل کرد و از جیب بیت المال پرداخت شد .

فراموش نکنیم که این استاد فقط به خاطر اینکه یک مشکل اداری پیش آمده و پاسپورت متبرکش چند دقیقه‌ای توقیف بوده، خودش را «گروگان» ایرانیان معرفی کرد! آیا وقاحتی بالاتر از این ممکن است؟ در همان اروپایی که کی‌روش از آن تشریف آورده، هر مربی و ورزشکاری مکلف است خودش مالیاتش را بپردازد.



به هر روی باید پذیرفت که ضعف فدراسیون در رفتار این مربی بی تاثیر نیست ، البته خیلی ها این گونه می گویند که کی روش را به این خاطر بیشتر قبول دارند که شاید قلعه نویی و مایلی کهن سرمربی تیم ملی شود !؟ در پاسخ به این دوستان باید گفت : مگر مجید جلالی ، حسین فرکی ، علیرضا منصوریان ، یحیی گل محمدی تیمشان زیبا بازی نمی کنند و یا نتیجه نمی گیرند ؟


7189379
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است