استانی 14:46 - 19 مرداد 1399

سارق منازل ویلایی سمنان دستگیر شد/ اعتراف به ۷۸ فقره سرقت

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله حسنی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه وقوع چند فقره سرقت منازل ویلایی در سطح شهر سمنان به پلیس آگاهی این شهر گزارش شد، ابراز داشت: با تشکیل این پرونده بلافاصله بررسی ویژه و تخصصی کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان آغاز شد.

وی ضمن بیان اینکه با چندین شبانه‌روز تعقیب و مراقبت اطلاعاتی سرانجام متهم مذکور مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: طی یک عملیات هوشمندانه متهم دریکی از شهرهای حاشیه پایتخت دستگیری و برای بازجویی‌های تکمیل به سمنان منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه متهم در بازجویی به ۷۸ فقره سرقت منازل ویلایی و اماکن خصوصی شهر سمنان اعتراف کرد، ابراز داشت: طلاجات، فرش، تلویزیون و غیره ازجمله مواردی بود که این متهم اقدام به سرقت آن‌ها کرده بود.

وی ضمن بیان اینکه در همین راستا چهار مال‌خر نیز شناسایی و دستگیر شدند، اضافه کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود نسبت به ایمن‌سازی خانه، خودرو، محل‌های ساختمانی و غیره اقدام کنند و همچنین در صورت مشاهده موارد مشکوک حتماً به پلیس اطلاع دهند تا موضوع مورد رسیدگی قرار گیرد.


10658921
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است