علمی فناوری 21:00 - 15 اسفند 1393
بزرگترین خودرو ساز برقی جهان در صدد است که خودرویی مخصوص جاسوسان طراحی و روانه بازار کند.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران؛ شرکت تسلا قصد دارد در جدیدترین خودروی خود به نام مدل S نوعی خودروی فوق مدرن و پیشرفته شبیه به فیلم‌های سینمایی علمی تخیلی را طراحی کند.


کارخانه تسلا برای جاسوسان خودرو می‌سازد + تصاویر


گفتنی است، این خودرو دارای داشبوردی‌ منحصر‌بفرد است که آن را شبیه به یک خودروی جاسوسی شناور بر روی هوا خواهد کرد.


کارخانه تسلا برای جاسوسان خودرو می‌سازد + تصاویر


بررسی‌ها نشان می‌دهند، این خودرو همچنین می‌تواند مانند یک زیر دریایی به اعماق آب شنا کند و امنیت بالایی برای حفظ جان سرنشینان خود داشته باشد.


کارخانه تسلا برای جاسوسان خودرو می‌سازد + تصاویر


از جمله ویژگی‌های این خودرو باتری 60 کیلو وات بر ساعت، سرعت 195 کیلومتر بر ساعت و همینطور عدم آلایندگی و انتشار صفر درصد گاز CO2 در جاده و محیط اطراف خود است. این خودرو از معافیت مالیاتی برای حرکت در جاده‌ها برخودار است.


مدیر عامل شرکت تسلا در اکتبر سال 2013 هزینه خرید این خودرو را برای خریداران در حدود 866 هزار دلار تعیین کرده است.


این خودرو بر اساس آخرین گزارشات بدست آمده از طراحی نهایی آن دارای پنج درب برقی است و به طور کامل توسط تسلا موتورز طراحی شده است.




انتهای پیام/

5987158
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور گفت: در دانشگاه فنی و حرفه‌ای ۲۷۰۰ دانشجوی خارجی مشغول به تحصیل هستند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» ناسا یک انیمیشن را از قمر «آیو» سیاره مشتری منتشر کرده که با استفاده از داده‌های کاوشگر «جونو» ساخته شده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» با ارائه ابزاری به منظور نقشه‌برداری از نانوحفره‌های موجود روی غشاء، می‌توان در آینده از این نقشه‌ها برای بهبود عملکرد ادوات تصفیه آب استفاده کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» انتخاب رشته بیش از ۱۲۵ هزار نفر از پذیرفته شدگان اولیه و آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D.» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳ از امروز شنبه اول اردیبهشت آغاز می‌شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» دانشمندان دانشگاه کرنل آمریکا بر این باورند که گام بزرگی در راستای جستجوی موجودات فضایی برداشته اند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش از افزایش تا دو میلیون تومانی حقوق سرایداران علاوه بر افزایش حقوق سالانه خبر داد و گفت: در حال حاضر حقوق سرایداران در حدود ۱۰ میلیون تومان است و تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» دستاورد جدید محققان ایرانی در تولید مخلوط آسفالتی یکی از راهکار‌های مناسب برای دفع بهداشتی پسماند تصفیه روغن موتور است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» اگر از جمله کسانی هستید که از خالی شدن سریع باتری ساعت هوشمند خود رنج می‌برید، حتما اشتباهاتی در مورد استفاده از آن انجام می‌دهید.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت برنامه جامعی را برای ارتقای سواد سلامت افراد تهیه کرده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» تیموری سنگانی گفت: به محض بروز مشکلات گفتار، زبان و بلع در هر سنی، مراجعه سریع به مراکز درمانی و توانبخشی می‌تواند در درمان موثر باشد. 

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است