استانی 16:27 - 08 خرداد 1394
امام جمعه موقت اصفهان:
امام‌جمعه موقت اصفهان با انتقاد از تعطیلی کارگاه‌ها و صنایع خرد گفت: ازیک‌طرف می‌گویند باید کارگاه‌های کوچک توسعه یابد، ازیک‌طرف لقمه‌های درشت را از دهان دانه‌درشتان در‌نمی‌آوردند و با مالیات‌های غیرعادلانه فشار اقتصادی را بیشتر کرده‌اند، چرا کارگاه‌های کوچک و صنایع خرد کشور کار نمی‌کنند؟ چرا اقتصاد مقاومتی اجرایی نمی‌شود؟

چرا اقتصاد مقاومتی اجرایی نمی‌شود؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه اصفهان، سید مجتبی میردامادی در نماز عبادی - سیاسی جمعه اصفهان خطاب به مسئولان کشور اظهار کرد: ‌این مملکت خدا و رهبری دارد که در کنار آن‌ها یک ملت مقاوم نشسته است، اگر ملت را از دست بدهید، فاجعه‌ای بزرگ است، پس حواستان را جمع کنید.

امام‌جمعه موقت اصفهان به اسلام آمریکایی اشاره کرد و افزود: امروز می‌خواهند اسلام سرمایه‌داری، اسلام دانشگاهی، اسلام بی‌نتیجه و در یک‌کلام اسلام آمریکایی را حاکم کنند، متأسفانه این سران کشورهای مسلمان عرب بی‌غیرت شده‌اند، آن‌ها حتی مبارزه صوری با اسرائیل را هم کنار گذاشته‌اند و دست خود را در دستان اسرائیل نهادند.

میردامادی ادامه داد: آن‌ها به دستور آمریکا روزانه صدها بمب آن‌هم از بمب‌های غیرمجاز بر سر مردم یمن می‌ریزند.

وی به تولد حضرت علی‌اکبر(ع) اشاره کرد و گفت: امروز جوانان ما باید علی‌اکبر(ع) را الگوی خود قرار دهند و خواهران گرامی باید زهرای مرضیه(س) را الگو قرار داده تا هم در این دنیا و هم در آن دنیا سربلند باشند.

امام‌جمعه موقت اصفهان به‌روز بدون دخانیات اشاره کرد و افزود: اگر گرفتار دخانیات شوید کار تمام است، ای مردم از همین امروز سعی کنید نزدیک این چیزها نروید و از دولت می‌خواهیم که واردات سیگارهای خارجی را ممنوع کند و از مردم می‌خواهیم به فتواهای مراجع مبنی بر حرام بودن استعمال دخانیات دقت کنند.

میردامادی به تولد امام زمان(عج) و روز سربازان گمنام ایشان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) اگر نبودند امروز دشمن این کشور را ثانیه‌ای آرام نمی‌گذاشت، آن‌ها از هر چیز مطلع هستند و به‌موقع کار می‌کنند. گرفتن ریگی ‌مانند معجزه‌ای بود که توسط این سربازان انجام شد، امروز اگر دنیای خارج از ما می‌ترسد و جنگ نیابتی راه می‌اندازد، به دلیل این است که می‌داند ایران ایمان دارد، ملت و اطلاعات قوی دارد.

وی به تشییع‌ جنازه امام(ره) اشاره کرد و گفت: این تشییع‌ جنازه ‌بیش از 10 میلیون نفر انسان را سیاه‌پوش کرد و این نشان از نفوذ ایشان در قلوب داشت و نشان داد که فرد با ایمان چگونه باعزت می‌شود.

انتهای پیام


6465609
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است