ورزشی 19:52 - 01 اردیبهشت 1394
سومین حذف پیاپی تراکتورسازی در مرحله گروهی
تیم فوتبال تراکتورسازی با قبول شکست مقابل نسف قارشی از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت.

چرخ تراکتور در آسیا نمی‌چرخد

به گزارش ایسنا، از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و از گروه D، تیم فوتبال تراکتورسازی از ساعت 18 امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف نسف قارشی نماینده ازبکستان رفت و در پایان با نتیجه دو بر یک بازی را واگذار کرد.

اولیویرا در این بازی تیمش را با ترکیب ابتدایی حامد لک، خالد شفیعی، میرهانی هاشمی، حبیب گردانی، مهدی کیانی، مهرداد بایرامی، سامان نریمان جهان،‌ احمد کامدار (آندرانیک تیموریان، 60)، سعید آقایی (فرید کریمی، 68)، محمد پوررحمت‌الله (ادینیو 75) و شاهین ثاقبی وارد زمین کرد.

در دقیقه 15 شوت از راه دور نریمان جهان با دفع عالی دروازه‌بان مواجه شد که در ادامه مدافعان نسف توپ را راهی کرنر کردند.

دقیقه 20 مهدی کیانی روی ضربه کاشته‌ای که پشت محوطه جریمه نصیب تراکتورسازی شده بود، شوتی را به سمت دروازه نسف شلیک کرد که باز هم دروازه‌بان نسف قارشی با عکس‌العملی خوب توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه 21 روی کرنری که بازیکنان تراکتور بر روی دروازه تیم ازبکستانی فرستاده بودند، ضربه سر بازیکن تراکتور با اصابت به تیر افقی دروازه نسف قارشی، راهی اوت شد.

در دقیقه 24 بازیکنان تراکتور در حرکتی توپ را وارد دروازه نسف قارشی کردند که از دید داور در این صحنه روی دروازه‌بان نسف قارشی خطا روی داده بود.

دقیقه 27 بازیکنان تراکتورسازی کرنری را از سمت چپ دروازه نسف قارشی ارسال کردند که حبیب گردانی با ضربه سر توپ را به تیر دروازه زد.

علی‌رغم حملات متعدد سرخ‌پوشان تبریز در این نیمه، شاگردان اولیویرا نتوانستند گلی را وارد دروازه حریف کنند و بازی در 45 دقیقه نخست با تساوی بدون گل دو تیم پایان یافت.

نیمه دوم

در ابتدای نیمه دوم و در دقیقه 52 مهدی کیانی کاپیتان سرخ‌پوشان ایران با یک ضربه تماشایی از روی ضربه ایستگاهی، توانست دروازه نماینده ازبکستان را باز کند و تیمش را یک بر صفر پیش بیندازد. اما در دقیقه 59 این تیم نسف قارشی بود که توانست از اشتباه سنگربان تراکتور نهایت استفاده را ببرد و بازی را به تساوی بکشاند. ضربه از راه دور و فنی هافبک نسف قارشی با اشتباه محرز حامد لک در اختیار مهاجم فرصت‌طلب حریف قرار گرفت و آرتور گئورگیان توانست با ضربه تمام کننده دروازه لک را باز کند.

این پایان کار نبود و باز هم نماینده ازبکستان روی اشتباه محرز مدافع و دروازه‌بان تراکتورسازی توانست به گل دوم برسد. در دقیقه 71 آرتور گئورگیان کاپیتان سفیدپوشان ازبکستانی از روی نقطه کرنر با یک ضربه کات دار توپ را به طور مستقیم وارد دروازه حامد لک کرد. البته اشتباه مدافع و سنگربان تراکتورسازی در به ثمر رسیدن گل دوم نسف چندان بی‌تاثیر نبود.

دقیقه 81 ارسال آندرانیک تیموریان با ارسال ضربه سر میرهانی هاشمی همراه بود اما این توپ با اختلاف اندکی از کنار دروازه به بیرون از زمین رفت.

در دقیقه 82 نیز نماینده ازبکستان باز هم روی دروازه تراکتورسازی خطرساز شد و شوت بازیکن این تیم پس از برخورد به دیرک دروازه راهی خارج از زمین شد.

حملات تراکتورسازی برای جبران گل‌های خورده سودی نداشت و این تیم با شکست مقابل حریف ازبکستانی خود در امتیاز 4 باقی ماند تا امکان صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را از دست بدهد.

انتهای پیام


6239292
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون فوتبال گفت: لیگ ما تقریبا پیر است و باید به جوانگرایی آن فکر کرد. این آفتی است که وجود دارد و در تیم ملی جوانگرایی محسوسی انجام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آویسپا با ۲ گلی که شهاب زاهدی به ثمر رساند مقابل جوبیلو ایواتا به تساوی ۲ بر ۲ رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ریکاردو آلوز بازیکن پرتغالی تراکتور تبریز با انتشار مطلبی در صفحه شخصی اش از کاپیتان این تیم حمایت کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هیأت مدیره باشگاه تراکتور در واکنش به اتفاقات شب گذشته فرودگاه تبریز و همچنین بررسی برنامه گزینه‌های سرمربی‌گری این تیم بیانیه‌ای صادر کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو قایقران ملی پوش کشورمان به فینال آب‌های آرام مسابقات قهرمانی آسیا صعود کردند. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با اشاره به شعار اولین روز از هفته سلامت که «سلامت خانواده، حق و مسئولیت همگانی» نامگذاری شده است، به بررسی نگاه طب ایرانی به سلامت خانواده پرداخت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با شکست جردن باروز مقابل جیسون نولف، قهرمان المپیک و جهان حضور در المپیک پاریس را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی پور این هفته پس از برطرف شدن ورم پایش، زانوی خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است