اجتماعی 08:10 - 09 اسفند 1393
تهران – ایرنا – فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از انهدام باند سارقان سیم و کابل های برق در این شهرستان خبر دادو گفت: گروه ویژه ای از نیروزی انتظامی با پایش کامل منطقه ظرف مدت 48 ساعت موفق شدند که سارقین را حین ارتکاب جرم شناسایی و پس از تعقیب و گریز دستگیر کنند.

سرهنگ سلمان آدینه وند روزشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انهدام این باند در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق شبکه های هوایی در حاشیه شهرستان به ویژه نقاط کور و خارج از دید در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.



وی گفت: با بررسی های صورت گرفته مشخص شده که سارقین در حاشیه شهر در ساعات خاصی از شبانه روز اقدام به سرقت سیم و کابل می کنند که این امر از گروهی عمل کردن آنان حکایت داشت.



سرهنگ آدینه وند افزود: اعضای این باند سرقت متشکل از شش نفر از اتباع افغانستان و ایران بودند که در تهران سکونت داشته و با حضور در حاشیه پاکدشت اقدام به سرقت کابل و سیم می کردند.



فرمانده انتظامی پاکدشت گفت: چهار نفر از این سارقان اقدام به قطع سیم و کابل کرده و دو نفر دیگر با سرعت کابل ها را جمع آوری و با خودروی سواری از محل متواری می شدند.



وی تصریح کرد: در بازرسی های به عمل آمده از متهمان 700 کیلوگرم کابل و سیم قطع شده کشف شد که متهمان با 5 فقره سرقت سیم و کابل برق و با تشکیل پرونده، برای ادامه رسیدگی تحویل مراجع قضایی شدند.



آدینه وند از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را با استفاده از سامانه 110 به اطلاع پلیس برسانند.



شهرستان پاکدشت با 450 هزار نفر جمعیت در20 کیلومتری جنوب شرق استان تهران واقع شده است.



در این شهرستان بیش از 100 هزار نفر اتباع بیگانه سکونت دارند که عمده آنان را از اتباع افغان تشکیل می دهند.



تهرام/7254/1831

انتهای پیام /*


5937812
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع۱۴۰۳ از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به سیلاب‌های بهاری اخیر که در برخی از استان‌های کشور به وقوع پیوسته است، گفت: درس آموخته‌های این مخاطره، در مدیریت بهتر بحران‌های احتمالی ناشی از آب در پایتخت استفاده می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد. علاوه بر این پرداخت، در هفته جاری نیز ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف ق...
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» نشست مشترک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و پلیس راهور پایتخت برای بررسی مسائل مربوط به حمل و نقل پایتخت برگزار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه از برگزاری آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف در سال جاری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی گفت: همکاران من در پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به تازگی موفق به کشف پرونده اذیت و آزار و اخاذی از زنان شدند که نقطه شروع آن شبکه اجتماعی اینستاگرام بوده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با هفته زمین پاک پویش فرهنگی «زنده‌باد درخت» در فضای تبلیغات شهری تهران اجرا شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون استاندار تهران گفت: میزان خودکفایی تولید مرغ در استان تهران از ۴ درصد به ۱۲ درصد رسیده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل بنیاد حیات و معاون کمیته امداد از برنامه کمیته‌امداد برای ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغال در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است