ورزشی 11:42 - 23 مرداد 1397
رییس فدراسیون پزشکی ورزشی ورزشی از انجام ۲۰۰ نمونه‌گیری از ورزشکاران اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا خبر داد و گفت: هدفمان اعزام کاروان سالم و پاک به بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتاست.

انجام ۲۰۰ نمونه‌گیری از ورزشکاران اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا

دکتر غلامرضا نوروزی با اشاره به اعزام ۱۷ پزشک و فیزیوتراپ به بازی های آسیایی جاکارتا اظهار کرد: کادر پزشکی در دو گروه عازم بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا می‌شود که گروه اول در قالب ۴ پزشک و فیزیوتراپ چند روز پیش راهی بازیهای آسیایی شدند و در پالمبانگ مستقر شدند و ۱۳ نفر دیگر امشب عازم جاکارتا خواهند شد.

وی با اشاره به انجام ۲۰۰ نمونه تست دوپینگ از ورزشکاران اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا، افزود: این نمونه‌ها خارج از مسابقات از ورزشکاران گرفته شد که خوشبختانه نتایج منفی بود. همچنین تلاش کردیم از رشته‌هایی همچون وزنه‌برداری، دوومیدانی، قایقرانی، کشتی، تکواندو، کبدی، جودو، دوچرخه‌سواری، تیروکمان و... که شانس زیادی برای کسب مدال در بازی های آسیایی دارند، نمونه‌های بیشتری گرفته شود تا کاروان پاکی را عازم جاکارتا کنیم.

نوروزی همچنین در ارزیابی از وضعیت ورزشکاران اعزامی به بازیهای آسیایی براساس معاینات تحصصی صورت گرفته از آنها گفت: در جریان انجام معاینات تخصصی و تشکیل پرونده سلامت برای ورزشکاران اعزامی به بازیهای آسیایی، ۳نفر از زنان ورزشکار در رشته‌های دوچرخه سواری، کبدی و تکواندو به دلیل مصدومیت از لیست ورزشکاران اعزامی به این بازیها حذف شدند و مابقی ورزشکاران مشکل خاصی برای حضور در این مسابقات نداشتند.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در پایان گفت: از تمام ورزشکاران اعزامی به بازیهای آسیایی درخواست داریم که نسبت به استفاده از هر گونه مواد دارویی، مکمل و حتی تزریقات احتیاط لازم را به عمل آورند و قبل از مصرف هر نوع مکمل یا دارویی با کادر پزشکی هماهنگ باشند تا مشکلی برای آنها در جریان بازیها پیش نیاید.

انتهای پیام


9873505
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در صورت تکرار اتفاقات مشابه بازی قبل مقابل تراکتور، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین پنج‌شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور هواداران برگزار کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است