استانی 12:45 - 06 خرداد 1396
اخبار کوتاه ورزشی؛
قزوین- دومین دوره مسابقات بین المللی آفرود با شناخت برترین ها به پایان رسید.

مسابقات بین المللی آفرود با شناخت برترین ها به پایان رسید

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان دو روز رقابت و در  کلاس یک فرشاد ابراهیمی از قزوین، حسین بیات از زنجان و امین میثمی از آذربایجان شرقی اول تا سوم شدند.

در کلاس ۲ نیز مسعود نصری از مازندران، حسین کوهکن و محمد نصیر شه بخش هر ۲ از سیستان و بلوچستان مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

در کلاس سوم نجم الدین ویسی از کرمانشاه، سید علیرضا پورشهید از فارس و تاریک ایلماز از ترکیه به عناوین اول تا سوم دست یافتند و در کلاس چهار هم، پرویز شه بخش از سیستان و بلوچستان، علیرضا نعمتی از قزوین و منصور فیضی از اصفهان به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

در بخش بانوان این رقابت ها هم سارا مجاوند از خراسان رضوی، نورجان از گرجستان و زهرا کریمویی از خراسان رضوی عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

این رقابت ها با شرکت بیش از ۹۰ راننده داخلی و خارجی طی دو روز در پیست ملاصدرا قزوین برگزار شد.

اولین دوره مسابقات کاراته قهرمانی نونهالان استان با شناخت برترین ها به پایان رسید

در اولین دوره مسابقات کاراته قهرمانی نونهالان استان بیش از ۷۵ کاراته کا برای پوشیدن پیراهن تیم استان رقابت کردند.

در وزن ۴۲ کیلوگرم علی وهابی، امیرعلی چگینی و محمدرسولی و محمدزارعی،   در وزن۴۷ کیلوگرم ابوالفضل راهی، محمد مهدی آقا محمدی، مجتبی اسداللهی ومهدی شقاقی مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

در وزن ۵۲ کیلوگرم معراج محمدی، سورنا باغبان آقایی، مهدی خورانی و امیرحسین خدابنده در این وزن به ترتیب اول تا سوم شدند و در وزن ۵۷ کیلوگرم محمدحشمتی، سعیدرمضانی، مهدی رضازاده و محمدمهدی خداکرمی مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در وزن ۶۳ کیلوگرم نیز علیرضا صفری، علی فصیحی، محمدرضا زینالی و علیرضاداوری نیا و در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم حسین اسماعیلی، ابوالفضل نصیری، مهدی کاظمی و علی محمدی به عنوان نفرات اول تا سوم شناخته شدند.

ماهان حمیدی و امیرحسین پیروی به عنوان بازیکن اخلاق، مجیدسانی خانی به عنوان مربی برتر و محمد مایلی و حسین بیگدلی به عنوان داوران برتر این رقابت ها معرفی شدند.

این رقابت ها در خانه کاراته شهید مرادی قزوین برگزار شد.

کاراته کاهای استان در رقابت های آسیایی تیم های ملی را همراهی می کنند

در پایان رقابت های درون اردوی و انتخابی تیم ملی، لیلا برجعلی از قزوین در وزن منهای  ۴۸ کیلو گرم جوانان، بهمن عسگری در  وزن منهای ۷۵ کیلوگرم، مجید حسن نیا در وزن ۵۵ کیلو گرم بزرگسالان موفق به پوشیدن پیراهن تیم ملی در رقابت های آسیایی شدند.

امیررضامیرزایی دیگر کاراته کا استان  که در حال گذراندن خدمت سربازی است، در انتخابی درون اردویی تیم ملی امید با ۲ پیروزی و۲ شکست جواز ادامه حضور در اردوی تیم ملی را کسب کرد و علی اصغر آسیابری دیگر کاراته کا ملی پوش استان در انتخابی بزرگسالان پس از کسب ۲ پیروزی بدلیل آسیب دیدگی از ادامه مسابقات انفرادی انصراف داد و پس از بهبودی در بخش تیمی به رقابت می بپردازد.

رقابت های انتخابی تیم های ملی در تهران برگزار شد.


9131032
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است