استانی 20:57 - 11 شهریور 1393
جانباز خبر داد:
بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: فاضلاب بوشهر و گناوه و دیلم با مشارکت اعتبارات استانی تکمیل می‌شود.

فاضلاب بوشهر و گناوه و دیلم با مشارکت اعتبارات استانی تکمیل می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا جانباز عصر سه‌شنبه در بازدید از طرح‌های آب و فاضلاب استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی به منظور توسعه شبکه‌های آبرسانی در استان بوشهر صورت گرفته است و اجرای طرح‌های فضلاب این استان را نیز با جدیت پیگیری می‌کنیم.

وی اضافه کرد: به منظور توسعه شبکه‌های آب آشامیدنی استان بوشهر برنامه‌ریزی بلند مدت صورت گرفته است و ساخت تاسیسات آب شیرین‌کن با مشارکت بخش خصوصی را در دستور کار داریم که این طرح‌ها در چند نقطه استان بوشهر اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به مشکلات فاضلاب در شهر چغادک در شهرستان بوشهر، بیان داشت: طرح مطالعاتی طرح جمع‌آوری فاضلاب چغادک انجام شده است و این طرح با تامین اعتبارات مورد نیاز اجرایی خواهد شد.

ورود فاضلاب به دریا از مهم‌ترین مشکل دفع فاضلاب گناوه است

وی به برخی از مشکلات در فاضلاب شهرهای استان بوشهر نیز اشاره کرد و افزود: طرح جمع‌آوری فاضلاب بوشهر، گناوه و دیلم با مشارکت اعتبارات استان و از محل تبصره 3 اجرا خواهند شد.

جانباز در ادامه از تلاش برای تسریع در اجرای این طرح‌ها خبر داد و خاطرنشان ساخت: ساکنین مناطقی که فاضلاب در آن مناطق اجرا شده است باید انشعاب فاضلاب را خریداری کنند و به این شبکه وصل شوند.

وی در پایان تصریح کرد: در شهر گناوه ورود فاضلاب به دریا مشکلاتی را ایجاد کرده است که هم برای مردم و هم در زمینه مشکلات زیست‌محیطی دارای مشکلاتی است و باید با تامین اعتبارات مورد نیاز شاهد تسریع در اجرای آن باشیم.


4631814
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است