استانی 08:48 - 05 مهر 1399
مدیر دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان عنوان کرد
ایسنا/زنجان مدیر دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، خوابگاه‌های خودگران ورشکسته شده‌اند و امکان تخفیف دادن به دانشجویان وجود ندارد.

خوابگاه‌های خودگردان در آستانه ورشکستگی

فاطمه باقری در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با شهریه خوابگاه‌های خودگران، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا تعدادی از خوابگاه‌های پردیس ورشکسته شده و سایر خوابگاه‌ها نیز متضرر شده‌اند، بنابراین امکان گرفتن تخفیف برای دانشجویان فراهم نیست.

وی با اشاره به تشکیل جلسات متعدد با مالکان خوابگاه‌های خودگردان و اعضای هیئت امنای استان در رابطه با امکان تخصیص تخفیف به دانشجویان خوابگاهی و نحوه فعالیت این خوابگاه‌ها در نیم‌سال جاری، افزود: اکنون تغییراتی در میزان شهریه خوابگاه‌های خودگردان و امکان اسکان دانشجویان در این خوابگاه‌ها ایجاد شده است.

این مسئول با بیان اینکه افزایش شهریه در هر خوابگاه متفاوت است، تصریح کرد: شهریه مصوب ترم جاری به دلیل کاهش تعداد دانشجویان، افزایش حقوق و دستمزد پرسنل، افزایش اجاره‌بها، افزایش پیدا کرده است.

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی استان، در رابطه با نحوه فعالیت خوابگاه‌ها در نیم‌سال ۹۹ - ۱۴۰۰، ادامه داد: از بین خوابگاه‌های خواهران تنها خوابگاه‌های آرام و صوفی برای نیم‌سال جاری فعالیت می‌کنند و در صورت بروز هرگونه مشکل در اسکان دانشجویان با خوابگاه‌های دانشگاه آزاد رایزنی خواهد شد.

باقری خاطرنشان کرد: در خصوص فعالیت خوابگاه برادران هنوز اطلاعات دقیق و قطعی به دست نیامده و پس از به نتیجه رسیدن در رابطه با فعالیت این خوابگاه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام


10733570
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است