گوناگون 16:11 - 27 شهریور 1397

ارتقاء کارگاه و آزمایشگاه های دانشگاه فنی و حرفه ای اجرایی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، نشست ستاد ملی اربعین دانشگاهیان با حضور غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه ای، نیک روش مسئول سازمان بسیج دانشجویی و معاونین و مدیران کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های استان تهران در سالن جلسات دفتر ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار شد.

صالحی عمران در ابتدای این نشست ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) افزود: دانشگاه فنی و حرفه ای مجموعه ای تقاضا محور و کارآفرین است و آموزش های ارایه شده در آن با صنعت، کشاورزی، خدمات و اشتغال دانش آموختگان رابطه تنگاتنگ دارد. 

وی یکی از  اصلی ترین برنامه های این دانشگاه را در سال جاری را تکمیل، ارتقا، تجهیز و بازسازی و همسان سازی کارگاه ها و آزمایشگاه ها عنوان کرد و گفت: با حمایت مسوولین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اعتبار خوبی برای توسعه کارگاه ها، آزمایشگاه ها و فضاهای فیزیکی در مراکز  در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برنامه داریم در کنار آموزش های مهارتی و فنی و حرفه ای پکیج کاملی از شایستگی ها شامل مهارت‌های ارتباطی و اجتماعی، مهارت‌های یادگیری، انضباط و اخلاق مداری به دانشجویان آموزش دهیم.

صالحی عمران یادآور شد: اربعین حسینی امروزه از جنبه‌های سیاسی و اجتماعی  اهمیت دوچندانی پیدا کرده از این‌رو که اجتماع میلیونی مسلمانان برای عزاداری و سوگواری  به‌سوی حرم اباعبدالله الحسین (ع) و انعکاس گسترده خبری آن در رسانه‌های داخلی و خارجی، همه نشان از اهمیت بالای این حرکت سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و مذهبی است.


9912332
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است