اجتماعی 11:05 - 17 اردیبهشت 1395
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد از رشد 12 درصدی کمک های مردمی در جشن نیکوکاری سال گذشته نسبت به سال 93 خبر داد .

رشد 12 درصدی کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری

به گزارش سرویس اجتماعی ایسنا، مصطفی خاکسار با اشاره به کمک 782 میلیارد ریالی مردم خیر کشورمان به نیازمندان در جشن نیکوکاری سال 94 گفت: از مجموع کمک های جمع آوری شده 112 میلیارد ریال نقدی بوده است. از این میزان مبلغ جمع آوری شده طبق اعلام سازمان دانش آموزی، 270 میلیارد ریال آن در پایگاههای مسقر در مدارس کشور بوده است.

وی با بیان اینکه ثبت های انتظامی در جمع آوری کمک های مردمی جشن نیکوکاری در مقایسه با سال 93 کاهش 43 درصدی داشته است اظهارکرد: این امر حاکی از آن است که اعداد و ارقام ثبت شده جشن نیکوکاری در سال 94 به خوبی مدیریت شده و دقیق و واقعی هستند بطوری که در تامین نیازهای شب عید مددجویان قابل مشاهده بوده است.

خاکسار بیشترین آمار عملکرد کمک های مردمی در جشن نیکوکاری سال 94 را به ترتیب استان های آذربایجان شرقی با 93 میلیارد ریال ، فارس 71 میلیارد ریال و خوزستان 53 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: استان های البرز ، گلستان و سمنان کمترین عملکرد جمع آوری کمک های مردمی را در جشن نیکوکاری داشتند.

گفتنی است، در سامانه آنی پرداخت نیکوکاری با شماره گیری #8877* از طریق تلفن همراه امکان واریز مستقیم وجوه و کمک های مردمی به حساب هر استان و شهرستان و مشارکت در جشن نیکوکاری میسر شده است.

انتهای پیام


7871637
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس بنیاد شهید گفت: بیش از ۷۰ درصد از جامعه ایثارگری که به بنیاد مراجعه می‌کنند از طریق ارتباط و تعامل با کارکنان و مدیران مشکل آنان قابل حل است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس خواستار شناسایی و دستگیری هر چه سریعتر عوامل حمله مسلحانه به منازل جنگلبانان آمل شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اعمال قانون در مورد تخلفات پیش آمده در یک بازی فوتبال گفت: توانمندی در رفع آسیب و حل مساله است نه پاک کردن صورت مساله.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی طی یک عملیات در محور قم به تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از توسعه بیش از ۲۰۰۰ هکتاری کمربند سبز شهر تهران در سال جاری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از توسعه ۲۰۰۰ هکتاری کمربند سبز شهر تهران در سال جاری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون نظارت دیوان عالی کشور گفت: ۱۰۰ درصد ابلاغ‌های دیوان عالی کشور به صورت الکترونیکی است چرا که دادرسی در دیوان به صورت غیر حضوری و از قبل آماده شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عاملان ربودن زن جوان در شادآباد، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: رفتار و عملکرد پلیس باید به گونه‌ای باشد که فرصت تهدید را از دشمنان بگیرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری اراذل و اوباشی که اقدام به قدرت‌نمایی و اربده‌کشی در شرق تهران کرده بودند، خبر داد.  

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است