استانی 19:37 - 29 مهر 1400

مقاومت تنها نماینده فوتسال البرز در لیگ برتر کشور

رحیم اسفندیاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم لیگ برتری فوتسال باشگاه مقاومت البرز با حمایت مجموعه سپاه استان البرز و مجموعه اعضای هیئت امنا و فرماندهی سپاه البرز چندین سالی است در عرصه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه امسال یازدهمین سالگی این تیم است، تصریح کرد: بر این اساس در سطح لیگ برتر فوتسال کشور به عنوان تنها نماینده و تنها تیم لیگ برتری استان البرز به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند.

مسئول تربیت بدنی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان کرد: جمع پیش رو در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر قرار داریم و ساعت ۱۷ بعد از ظهر در کرج میزبان تیم شهروند ساری هستیم.

تیم فوتسال مقاومت البرز در رده چهارم جدول قرار دارد

وی با بیان اینکه در حال حاضر تیم فوتسال مقاومت البرز با سه برد یک مساوی در رده چهارم جدول قرار دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت‌های ریاست هیئت امنا و اعضای تیم فوتسال باشگاه مقاومت البرز، امسال سکوی قهرمانی را به دست آوریم.

اسفندیاری گفت: شال که تیم فوتسال مقاومت البرز سه عنصر نیروی انسانی تشکیل شده است و بخشی از آنها از آحاد مردم هستند.

وی با بیان اینکه تیم فوتسال مقاومت البرز تیم لیگ برتر کشور و سومین لیگ برتر جهان محسوب می‌شود، اظهار کرد: به همین دلیل علاقمندان بی شماری دارد و در چند سال اخیر توانسته جزو لیگ‌های صدر جدولی قرار بگیرد.

مقاومت البرز به صورت بومی محلی در سطح محلات شکل گرفت

مسئول تربیت بدنی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان کرد: تیم فوتسال مقاومت البرز به صورت بومی محلی در سطح محلات شکل گرفت و با تلاش و ممارست به سطح لیگ برتر استان رسید و در نهایت ۱۱ سال در لیگ برتر کشور فعالیت دارد.

وی تصریح کرد: هدف ما در باشگاه مقاومت البرز این است که به عرصه ورزش حرفه‌ای ثابت کنیم با حداقل امکانات می‌توان تیم حرفه‌ای تشکیل و به صدر جدول برد. با وجود اینکه تیم‌های پویایی در این عرصه میلیاردها تومان هزینه می‌کنند اما نتایج مطلوبی کسب نمی‌کنند.

اسفندیاری متذکر شد: تیم مقاومت البرز ثابت کرد با اقتصاد مقاومتی که مدنظر رهبر انقلاب است می‌توانیم نتایج خوبی به دست آوریم و از بدو حضور در لیگ برتر کشور ۳۵ نفر به تیم ملی دعوت شدند.


11282809
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است