استانی 13:03 - 01 فروردین 1398

وقوع ۱۴ سانحه جرحی در محورهای استان سمنان/ ۲۸ نفر مصدوم شدند

سرهنگ تقی کبیری در گفتگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۱۴ سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان سمنان به وقوع پیوست، ابراز داشت: بیشترین آمار تصادفات جاده‌ای را خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان تشکیل می‌دهد که برای جلوگیری از این امر رانندگان می‌بایست استراحت یک ربع را بعد از هر دو ساعت رانندگی در برنامه خود لحاظ کنند.

وی بابیان اینکه در مجموع حوادث رانندگی شبانه روز گذشته ۲۸ نفر مجروح شدند، اضافه کرد: شتاب و عجله رانندگان برای رسیدن به مقصد و عدم هوشیاری از دیگر عواملی که باعث خستگی رانندگان می‌شود لذا زائرسراها و توقفگاه‌های بین‌راهی و شهرهای استان آماده میزبانی از مسافران هستند لذا بهتر است رانندگان استراحت و سپس طی مسیر کنند.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه متأسفانه اولین حادثه فوتی امسال در شرق استان رقم خورد، ابراز داشت: عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی همیشه خسارتی نیست و گاهی باعث از دست دادن عزیزی از خانواده می‌شود که به هیچ عنوان قابل جبران نیست.

کبیری بابیان اینکه کانکس‌های راهنمایی و رانندگی در طول محورهای مواصلاتی آماده پاسخگویی به هم استانی‌ها و دیگر مسافران نوروزی هستند، اضافه کرد: امیدواریم مسافران با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سفر خوشی را برای خود و سرنشینان خودرو فراهم کنند.


10084136
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است