استانی 21:09 - 04 اسفند 1396
مدیرکل اوقاف سیستان و بلوچستان:
زاهدان - مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۵۵ وقف جدید در سطح استان به ثبت رسیده است.

۱۵۵ وقف جدید در سیستان و بلوچستان به ثبت رسید

حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: از ابتدای سال ۹۶ تاکنون ۱۵۵ وقف جدید در سطح شهرستان های استان سیستان و بلوچستان به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه بیشتر این موقوفات مربوط به ۵ شهرستان منطقه سیستان است، افزود: از مجموع وقف های انجام شده طی این مدت ۱۰ مورد که معادل یک درصد مجموع موقوفات استان سیستان و بلوچستان در این مدت است با نیات قرآنی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه کل موقوفات استان سیستان و بلوچستان ۴ هزار و ۸۳۵ مورد است، ادامه داد: از این تعداد ۲ هزار و ۳۸۱ مورد در شهرستان زاهدان، یک هزار و ۱۷۰ مورد در شهرستان زابل، ۹۵۰ مورد در شهرستان ایرانشهر و ۳۳۴ در شهرستان زهک قرار دارند.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه تاکنون برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی زیادی در راستای ترویج فرهنگ وقف در استان انجام شده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه مردم ولایت مدار و متدین سیستان و بلوچستان اعم از شیعه و سنی استقبال خیلی خوبی از وقف دارند.


9688923
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است