اقتصادی 03:44 - 30 دی 1398
معاون وزیر راه و شهرسازی:
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ما به عنوان وزارت راه و شهرسازی متولی پرداخت پول برای نصب انشعابات مسکن مهر نیستیم؛ این پروژه برای همه‌ دولت است و دستگاه‌های خدمات‌رسان باید به وظایف خود در قبال متقاضیان عمل کنند.

ما متولی پرداخت پول نصب انشعابات مسکن مهر نیستیم

محمود محمودزاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تمام تمرکز وزارتخانه این است که باقی‌مانده واحدهای مسکن مهر که مشکلات حقوقی ندارند هرچه زودتر به متقاضیان تحویل داده شود. در قالب مسکن مهر پروژه‌های متعددی زیر نظر تعاونی‌ها اجرا می شود که اختلافات داخلی آنها مانع اتمام پروژه‌ها شده است. از جمله مشکلات این واحدها پایین بودن آورده  متقاضیان، اختلاف با سازنده، عدم فروش اقساطی و عدم برگشت منابع است.

وی افزود:  برای تکمیل کارهای  زیربنایی و روبنایی مسکن مهر مصوباتی از سوی دولت ارایه  شده که سازمان ملی زمین و مسکن و هم‌چنین مجموعه شرکت عمران شهرهای جدید از منابع خودشان به مسکن مهر کم کنند ولی مجموعه استانداری‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز باید کمک کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که اهتمام شرکت ملی گاز ایران در نصب انشعابات گاز واحدهای مسکن مهر جای تشکر دارد گفت: با وجود همکاری مناسبی که شرکت ملی گاز با سایت‌های مسکن مهر  داشته هیچ‌گاه درخواست پول نکردند و خیلی بی سر و صدا و بی‌ادعا کارها را پیش برده‌اند. این انتظار از سایر دستگاه‌هایی که مسوولیت انشعابات مسکن مهر را بر عهده دارند هم می‌رود.

محمودزاده تاکید کرد: درخصوص سایر شرکت‌های خدماتی، ما به عنوان  وزارت  راه و شهرسازی متولی پرداخت پول نیستیم. یک سری وظایف سازمانی داریم؛ در حالی که پروژه مسکن  مهر برای همه‌ی دولت است و همه دستگاه‌ها باید کمک کنند. بعضی مسائل در حوزه  وظایف ما نیست و منابعی هم طبیعتا  دولت در اختیار وزارت راه و شهرسازی برای این موضوعات نمی‌گذارد.

انتهای  پیام


10353104
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرانجمن تولیدکنندگان جوجه یکروزه گفت: بنابر آمار در فروردین ۱۳۵ میلیون قطعه جوجه‌ریزی صورت گرفته است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: طبق قانون حقوق مسافری بلیت تمامی مسافران پرواز‌های باطل شده بازگردانده و استرداد شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» در یک ماهه ابتدایی امسال ۲ میلیارد و ۷۷۲ میلیون دلار ارز برای واردات کالا‌های اساسی، دارو، کالا‌های تجاری، بازرگانی و واردات در مقابل صادرات تامین شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: با اجرای طرح واگذاری اراضی مسکونی در کشور ۶۰۰ هزار قطعه زمین در روستاهای کشور تملک شده است‌.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر جهاد گفت: ایران با بیش از ۱۸ هزار نمونه غنی‌ترین بانک ژن ذخایر ژنتیگی گندم در دنیا را در اختیار دارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ارتقای کسب و کار‌های بین‌المللی سازمان توسعه تجارت از برگزاری دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا در روزهای آینده و همچنین سفر یک هیات ایرانی به آفریقا برای بررسی ظرفیت‌های معدنی این قاره خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست سازمان خصوصی سازی از تایید صلاحیت متقاضیان خرید سهام شرکت‌های پرسپولیس و استقلال خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ارتقای کسب و کار‌های بین‌المللی سازمان توسعه تجارت از برگزاری دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا در روزهای آینده و همچنین سفر یک هیات ایرانی به آفریقا برای بررسی ظرفیت‌های معدنی این قاره خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی گفت: سن اکثر معادن در ایران زیاد شده و ممکن است از یک معدن ۳۰ سال استخراج انجام شده باشد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صمت گفت: در سال ۱۴۰۲ رشد سرمایه گذاری بیش از ۳۰ درصدی را در صنعت نساجی و پوشاک شاهد بودیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است