گوناگون 18:15 - 10 مهر 1395
انتقال اوراقچیان میدان شوش تهران به مجتمع ثامن الحجج خاورشهر روز شنبه در آیینی با حضور رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، شهردار منطقه ١٥ و جمعی از مدیران شهری آغاز شد.

به گزارش ایرنا، در این آیین ٥٠ کلید واحدهای ثامن الحجج به صورت نمادین به تعدادی از اهالی این صنف تحویل شد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در این آیین با بیان اینکه انتقال ٣٣ رسته شغلی مزاحم در سال ٦٩ به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید، گفت: زمینی به وسعت ٢٢ هکتار واقع در کیلومتر ١٥ جاده خاوران به منظور احداث مجتمعی برای انتقال صنف اوراقچیان با پیگیری و هماهنگی اتحادیه و هیأت امنای این صنف خریداری شد.

کامران زنگیشه اظهار کرد: یکهزار و ٢٥٠ واحد در مجتمع ثامن الحجج برای انتقال اوراقچیان میدان شوش ساخته شد.

وی با بیان اینکه بخشی از کارهای جزئی مانند برق این مجموعه باقیمانده، افزود: کارهای باقیمانده در جلسات مختلف با استانداری تهران پیگیری و بزودی انجام می‌شود.

زنگیشه با تأکید بر اینکه این پروژه یکی از موفق‌ترین طرح‌های انتقال صنوف مزاحم است خاطرنشان کرد: شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهرای برای هرگونه تغییر شغل و کاربری واحدهای میدان شوش آمادگی دارد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به اینکه کاربری میدان شوش در طرح تفصیلی پایتخت تجاری است تصریح کرد: با تمام توان برای تبدیل این محدوده به قطب تجاری درخور تلاش خواهیم کرد.

وی ابراز امیدواری کرد با واگذاری ٥٠ واحد از کارگاه های آماده مجتمع ثامن الحجج به اعضا، طی روزهای آینده شاهد واگذاری سایر واحدها باشیم.

طرح برخورد با اوراقچیان میدان شوش از سوم شهریور ماه سال جاری با همکاری شهرداری تهران و پلیس آگاهی آغاز و در نخستین روز ٢٥٠ واحد پلمب شدند.


8198003
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است