ورزشی 08:06 - 05 اردیبهشت 1403
در شرایطی که خیلی‌ها پیش بینی کسب برد در مقابل شیلی را نداشتند شاگردان کارلوس کی‌روش برای سرمربی تیمشان سنگ تمام گذاشتند و برد دو بر صفر در مقابل نماینده آمریکای جنوبی باعث شد تا در رقابت بین وزارت ورزش و سرمربی تیم ملی کفه ترازو به سود کارلوس کی‌روش سنگین کند.

ایران قرمزپوش مقابل وایکینگهای زردپوش‌

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اریک همرن در ۵ بازی اخیر خود، ۲ پیروزی، ۲ شکست و یک تساوی به دست آورده‌اند که مهم‌ترین تیمی که در این ۵ بازی به مصاف آن رفته اند، فرانسه است که در آن دیدار، یک بر صفر مغلوب شاگردان دشان شدند.



سوئد در دیدار اخیر خود به مصاف مولداوی رفت که موفق شد با دو گل زلاتان ابراهیموویچ، بهترین گلزن تاریخ این کشور به پیروزی برسد. خط دفاع سوئد در ۵ دیدار اخیر عملکرد نسبتا خوبی داشته و تنها ۳ گل دریافت کرده است. همچنین دو کلین شیت نیز در این ۵ دیدار به ثبت رسیده است.



شاگردان کارلوس کی‌روش با غلبه بر شیلی، تیم ۱۵ جدول رده بندی فیفا، با روحیه ای خوب پا به سوئد گذاشته‌اند.



ایران در ۵ بازی اخیر خود، ۴ پیروزی و یک شکست داشته که شکست، مقابل عراق و در ضربات پنالتی بود که باعث حذف ایران از جام ملت‌های آسیا شد. خط دفاع ایران عملکردی استثنایی داشته و در ۴ بازی از ۵ بازی اخیر، توپی از خط دروازه ایران عبور نکرده است.



در شرایطی که خیلی‌ها پیش بینی کسب برد در مقابل شیلی را نداشتند شاگردان کارلوس کی‌روش برای سرمربی تیمشان سنگ تمام گذاشتند و برد دو بر صفر در مقابل نماینده آمریکای جنوبی باعث شد تا در رقابت بین وزارت ورزش و سرمربی تیم ملی کفه ترازو به سود کارلوس کی‌روش سنگین کند.



طبق توافق به عمل آمده قرار است تیم ملی ایران در این دیدار تدارکاتی با لباس قرمز رنگ به مصاف تیم ملی سوئد برود و از سوی دیگر سوئدی‌ها نیز با لباس‌های همیشگی خود زرد و آبی‌رنگ مقابل ایران صف‌آرایی خواهند کرد.






6115554
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با گذشت بیش از ۲ سال از پارالمپیک توکیو و با وجود پیگیری‌های فراوان، مهدی اولاد مدعی است که هنوز پاداش قهرمانی خود را از اداره کل ورزش و جوانان استان فارس دریافت نکرده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس حقوق درباره ارزیابی اش از واگذاری سرخابی‌ها به کنسرسیوم بانک‌ها و پتروشیمی خلیج فارس توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آرسنال در دیداری معوقه از هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس با ۵ گل چلسی را در هم کوبید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم یوونتوس با پیروزی در مجموع دو مسابقه رفت و برگشت مقابل لاتزیو به فینال کوپای ایتالیا راه یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» العین با وجود شکست در بازی برگشت، موفق شد با برتری در مجموع دو بازی رفت و برگشت از سد الهلال بگذرد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیدار دو تیم آلومینیوم اراک - پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قرارداد اونای امری سرمربی تیم فوتبال استون ویلا تا سال ۲۰۲۷ تمدید شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» محمد سیاسرانی، قهرمان بین المللی شورای جهانی بوکس موی تای شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نتایج تست‌های اخذ شده از ورزشکاران پاورلیفتینگ در مسابقات داخلی و خارجی سال ۲۰۲۳ اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی شرایط انتخاب ملی پوش ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی را اعلام کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است