استانی 16:26 - 24 مرداد 1397

هم‌افزایی ملی را شبکه‌های استانی صداوسیما شکل می‌دهند

به گزارش خبرنگار مهر، مجید علیزاده ظهر امروز چهارشنبه در اختتامیه پنجمین نشست مدیران و برنامه ریزان مراکز صدا و سیمای استان های منطقه ۴ کشور با اشاره به اینکه از دی ماه گذشته برای بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران فعالیت های لازم را شروع کرده ایم، اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست هم تبادل نظرات و تجارب بوده است.

وی با بیان اینکه شیوه های برنامه سازی موثر با توجه به شرایط موجود از مسائلی بود که در این نشست بررسی شد، تصریح کرد: امروز مسائل کلان و ملی را شبکه های استانی خرد می کنند و برای جامعه تبیین می کنند.

مدیرکل برنامه ریزی و نظارت معاونت امور استان های سازمان صدا و سیما یادآور شد: هم افزایی ملی را شبکه های استانی شکل می دهند.

علیزاده با اشاره به اینکه هیچکس نمی تواند نقش شبکه های استانی در هم افزایی ملی را در مناسبت های مختلف مثل راهپیمایی ها انکار کند و نادیده بگیرد، گفت: میانیگن مخاطب شبکه های استانی بالاتر از شبکه های دیگر است؛  اقبال و استقبال فراوان است و این البته رسالت ما را در استان ها سنگین تر می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز در جنگ تمام عیار رسانه ای هستیم و بیش از ۳۰۰ شبکه ماهواره ای فارسی زبان مخاطبان را بمباران اطلاعاتی می کند، تصریح کرد: دشمنان جنگ روانی و تهاجم فرهنگی را مدت هاست به راه انداخته اند.

مدیرکل برنامه ریزی و نظارت معاونت امور استان های سازمان صدا و سیما با تاکید بر اینکه در حوزه اطلاع رسانی صدا و سیما انعکاس دهنده فعالیت دستگاه ها است، افزود: اگر دستگاه ها همگام با هم در مسیر پیش نیایند سازمان صدا و سیما به تنهایی نمی تواند کار کند،  همگامی شرط لازم برای معرفی اقدامات انجام شده در کشور است.


9875124
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است